|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۵۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از رونمایی از کلاس فاتح در سال جدید و آغاز مراحل ساخت ناوشکن آموزشی خلیج فارس توسط این نیرو خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارساز بندرعباس، امیر دریادار حبیب الله سیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از ناوگروه بیست و نهم اعزامی ارتش به آبهای بین المللی با اشاره به اهداف کلی اعزام ناوگروه ها به منطقه مدار ۱۰ درجه شمالی اظهار داشت: ورود مقتدرانه دولتمردان در پای میز مذاکره برگرفته از اقتداری است که نیروهای مسلح در این مقطع از زمان به کشور بخشیده اند.

وی با بیان اینکه شعاری که توسط ارتش با عنوان راه ما راه حسین است، شعار ملت ایران است، گفت: دشمن باید به خوبی به این درک رسیده باشد ملتی که این شعار را دارد در برابر زورگویی ها سر خم نمی کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، از آغاز مراحل ساخت ناوشکن آموزشی خلیج فارس توسط این نیرو خبر داد و افزود: این ناوشکن با هدف انجام ماموریت های محوله و آموزش نیروها ساخته می شود.

وی با بیان اینکه چند ناوشکن تا پایان سال آماده ورود و الحاق به ناوگان شناوری نیروی دریایی می شود، از رونمایی زیردریایی کلاس فاتح طی سال جدید خبر داد.

سیاری از طراحی و تولید، ناوشکن کلاس جماران در مدل های دو تا هفت توسط نیروی دریایی ارتش خبر داد و افزود: آموزش و ارتقا خود باوری در تامین تجهیزات و ادوات در دستور کار ارتش قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان به بازگشت ناوگروه بیست و نهم اعزامی ارتش از آبهای بین المللی اشاره و افزود: ناوگروه سی ام در حال حاضر در آبهای آزاد حضور دارد و مشغول گشت زنی است.

سیاری همچنین از دو مورد درگیری ناوگروه بیست و نهم با دزدان دریایی در مدت ماموریت و اسکورت ۱۵۲ نفتکش و کشتی تجاری توسط این ناوگروه در آبهای آزاد خبر داد.

انتهای پیام / ۸۸۰۰۱

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار