|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۴۳

صادقی در وزارت کار:

معاون دبیرکل خانه کارگر با انتقاد از تلاش های صورت گرفته در زمینه ادغام منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی با دیگر ارگان ها گفت: اجازه ادغام منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی را به هیچ ارگانی نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر در مراسمی که امروز به مناسبت هفته کار و کارگر در دفتر خانه کارگر برگزار شد ضمن گرامیداشت این هفته به بیان تاریخ جنبش کارگری در جهان پرداخت و گفت: قوانین کاری که در کشور تصویب شده است به درستی اجرا نمی شود و امیدواریم که دولت فعلی بتواند گامی را در جهت بهبود وضعیت کارگران با اجرای درست قانون کار بردارد.

صادقی با انتقاد از ادغام بیمه سازمان تامین اجتماعی با بیمه حوزه نظام سلامت خاطرنشان کرد: ما مخالف نظام سلامت نیستیم اما به نظر می رسد که برخی به دنبال انفصال سازمان تامین اجتماعی هستند و چشم طمع به منابع این سازمان دوخته اند در حالی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به تفکیک این منابع اشاره کردند.

وی با بیان اینکه پول های هزینه شده در زمینه درمان، رضایتمندی مردم را در این حوزه به دست نیاورده است خاطرنشان کرد: اگر مسئله درمان کشور ما با پول و به شیوه جاری قابل حل بود مردم کشورمان از بحثدرمان در کشور راضی بودند در حالی که اینگونه نیست و باید تلاش کنیم تا این امر بهبود بخشد.

معاون دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه درمان مستقیم خط قرمز کارگران است تصریح کرد: پیش از انقلاب میان وزارت رفاه و سازمان های تامین اجتماعی فاصله افتاد اما انقلاب اسلامی این دو سازمان را در کنار یکدیگر قرار داد که امروز این دو پیکره در کنار یکدیگر باید همکاری کنند تا بتوانند مشکلات کارگران را برطرف کنند و در اینجا اعلام می کنیم که اجازه منفک شدن و انشقاق این امر را نخواهیم داد.

وی با تقدیر از اقدامات ربیعی وزیر کار دولت یازدهم اظهار داشت: ربیعی برخواسته از جامعه کارگری است که امیدواریم به دفاع قدرتمندانه از کارگران بپردازد و اجازه تفکیک منابع درمانی را به هیچ ارگانی ندهد.

صادقی با بیان اینکه رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز باید به دفاع از حقوق کارگران بپردازد تصریح کرد: آقای نوربخش باید به صراحت حمایت خود را از کارگران با مخالفت در زمینه ادغام منابع درمانی اعلام کنند.

معاون دبیرکل خانه کارگر در پایان با بیان اینکه اجتماع بزرگ کارگران در روز کارگر با حضور رئیس جمهور در استادیوم آزادی برگزار می شود خاطرنشان کرد: در روز کارگر چنین اجتماعی را در استادیوم آزادی در نظر گرفته ایم تا حرف های خود را با رئیس جمهور کشورمان در میان بگذاریم و امیدواریم وضعیت کارگران در کشور با کمک دولتمردان سامان یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار