|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۱۸

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسات خود با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه ملت عصر امروز دوشنبه در حاشیه مراسم ختم فاطمه توکلیان والده حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در مسجد حجت بن الحسن عسکری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس کاندید خواهید شد، گفت: هنوز در این زمینه تصمیم نگرفته ام.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا جلسات شما با آقای علی لاریجانی ریاست مجلس همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: هر چند هفته یک بار یا ۲-۳ ماه یک بار ممکن است با یکدیگر صحبت کنیم؛ این گفت وگوها پیرامون مسائل مشترک از جمله مسائل مجلس و کل نظام است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس اظهار داشت: اگر عده ای از نمایندگان بخواهند این اقدام را انجام دهند کسی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد، البته ما با هرگونه تفرقه و تکثر در کل انقلاب موافق نیستیم اما اگر عده ای تصمیم بگیرند خودشان می دانند و ما نیز در آن دخالتی نخواهیم کرد.

حداد عادل در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری درباره مستند «من روحانی هستم» تصریح کرد: من این مستند را ندیدم و چون ندیده ام اظهارنظری پیرامون آن نخواهم کرد، بعد از تماشای مستند اظهارنظر خواهم کرد اما در مجموع معتقدم حفظ حرمت رئیس جمهور در جمهوری اسلامی امری است که همه باید آن را مراعات کنند.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره برنامه های آیت الله جنتی، آیت الله یزدی و آیت الله مهدوی کنی برای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: می توانید پاسخ این سؤال را از خود آقایان سؤال کنید اما در کل وحدت چیز خوبی است و همه برای آن تلاش می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار