|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۸۴

عارف در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: راهبردی را در آینده برای ائتلاف میان اصول گرایان و اصلاح طلبان اعلام خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان عصر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در جمع خبرنگاران درباره پیشنهاد رسول منتجب نیا مبنی بر تشکیل جبهه واحد اصلاحات، گفت: ما به دنبال سازوکاری برای تشکیل یک جبهه واحد هستیم، اما اینکه این سازوکار چه باشد الان خیلی زود است. انشاءالله بعدا مشخص و اعلام می شود.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد با ریش سفیدهای جریان اصول گرا ائتلاف کنید؟ افزود: من راهبردی را در آینده برای یک ائتلاف بین اصول گرایان و اصلاح طلبان اعلام خواهم کرد.

عارف در پاسخ به این پرسش که آیا از پیشنهاد منتجب نیا استقبال می کنید؟ تصریح کرد: قطعا اصلاح طلبان یک شورای رهبری می خواهند. حال اینکه با چه مکانیزمی و با چه افرادی تعیین شود باید تصمیم گرفته شود.

وی در باره اینکه آیا پیشنهاد منتجب نیا به نتیجه خواهد رسید یا نه؟ پاسخ داد: اجازه بدهید من در مورد پیشنهاد خاص حرف نزنم. هر عزیزی نظر خود را می گوید و انشاءالله بتوانیم به یک جمع بندی برسیم.

خبرنگاری از عارف پرسید که آیا سفرهای شما به استان ها انتخاباتی است؟ گفت: این سفرها هیچ ربطی به انتخابات ندارد، بلکه به خاطر افتتاح دفاتر بنیاد امید ایرانیان انجام می شود و از آنجا که من علاقه خاصی به دانشجویان دارم سعی می کنم در هر استان با آنها جلسه ای داشته باشم و انشاءالله درصددیم که در تمام شهرها دفاتر بنیاد امید ایرانیان را راه اندازی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتشار سند " من روحانی هستم "، گفت: به نظر من لاریجانی در این زمینه بحثخوبی را مطرح کرد و یک سری گروه ها می خواهند این اقدامات را انجام دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار