|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۳۹

نیشابوری به فارس خبر داد

سخنگوی حزب اسلامی ضمن تشریح جزییات جلسه اخیر حزب اسلامی کار گفت: حزب اسلامی کار در نظر دارد طرح هایی را در زمینه هدفمندی یارانه و اصلاح ساختار اقتصادی کشور به هاشمی ارائه کند.

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، به تشریح جزئیات جلسه شورای مرکزی این حزب پرداخت و گفت: حزب اسلامی کار در نشست دوشنبه شب، دو جلسه را با اعضای شورای سیاسی و اعضای شورای مرکزی داشت که در جلسه اعضای شورای سیاسی پیرامون برنامه حزب اسلامی کار به مناسبت روز کارگر صحبت شد و مقرر شد بیانیه ای به مناسبت هفته کار و کارگر در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از موارد مطرح شده در جلسه شورای سیاسی حزب اسلامی کار، برگزاری مجمع عمومی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار بود، که درباره جزئیات این جلسه و روند اجرایی آن در جلسه گزارشی ارائه شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار در تشریح جزئیات جلسه شورای مرکزی، به ارائه پیشنهاداتی از سوی این حزب به هاشمی پرداخت و تصریح کرد: در جلسه اعضای حزب با هاشمی مقرر شده بود که حزب طی یک هفته تا ده روز برنامه ای را در جهت اصلاح هدفمندی یارانه ها و ظرف ۱۰ تا ۴۰ روز طرحی را پیرامون اصلاح ساختار اقتصادی کشور به هاشمی ارائه کند که در جلسه شب گذشته این امر به طور مشروح مورد بحثقرار گرفت و مقرر شد که در روز پنجشنبه جمع بندی در این زمینه صورت گیرد.

نیشابوری با اشاره به برنامه حزب اسلامی کار برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره آتی اظهارداشت: یکی دیگر از مواردی که در جلسه شب گذشته مطرح شد برنامه حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و بررسی قوانین مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود که به نظر اعضا باید در این زمینه اصلاحاتی صورت بگیرد تا بستری فراهم شود تا همه افراد نخبه بتوانند در چارچوب سیاست های کلی نظام فعالیت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار