|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۸۸

لاریجانی در دیدار وزیر خارجه نیکاراگوئه:

سانتوس لوپز در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش مناسبات با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مهم در خاورمیانه مورد توجه دستگاه دیپلماسی دولت انقلابی نیکاراگوئه قرار دارد.

به گزارش حوزه پارلمانیخبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با ساموئل سانتوس لوپز وزیر خارجه نیکاراگوئه که عصر روز گذشته(سه شنبه ۹ اردیبهشت) صورت گرفت، مناسبات دو کشور را خوب و رو به گسترش دانست و اظهار داشت: فرصت های فراوانی برای همکاری در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی میان دو کشور وجود دارد که باید با بهره گیری از آنها به ارتقای سطح مناسبات فیمابین کمک کرد.

ساموئل سانتوس لوپز وزیر خارجه نیکاراگوئه نیز در ادامه این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و دیدار با مسؤلان کشورمان گفت: گسترش مناسبات با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مهم در خاورمیانه مورد توجه دستگاه دیپلماسی دولت انقلابی نیکاراگوئه قرار دارد.

وی با مهم خواندن نقش همکاری های پارلمانی در توسعه مناسبات تهران ماناگوا خواستار افزایش رفت و آمد میان مسؤلان پارلمانی دو کشور شد.

وزیر خارجه نیکاراگوئه در پایان با استقبال از روند گسترش همکاری های فیمابین در عرصه های مختلف اقتصادی و صنعتی نسبت به توسعه بیش از پیش مناسبات با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار