|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۸۴

سردار فدوی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از تجهیز این نیرو به ایمیلاتورهای ۱۰ متری خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در حاشیه گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در جمع خبرنگاران از تجهیز این نیرو به ایمیلاتورهای ۱۰ متری خبر داد و گفت: این ایمیلاتورها در مقیاس یک به یک ساخته شده و در حال حاضر روی شناورهای عاشورا نصب کردیم که قرار است روی شناورهای دیگر هم نصب کنیم.

وی با بیان اینکه این ایمیلاتورها را در هفته پیش از اصفهان تحویل گرفتیم، گفت: پیش از این ایمیلاتورهایی که ساخته بودیم با شرایط واقعی فاصله داشت اما این ایمیلاتور شرایط کاملا طبیعی را بوجود می آورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اهمیت نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه نقش ویژه ای در تأمین امنیت خلیج فارس دارد و آمریکایی ها در هر کجا که وارد می شوند عدم امنیت را بوجود می آورند ونه امنیت چرا که به دنبال اهداف استعماری خود هستند و اهداف آنها با منافع مردم منطقه در تضاد است.

سردار فدوی با بیان اینکه انرژی که از خلیج فارس عبور می کند برای جهان نقش هوا را دارد گفت: تا چند سال دیگر انرژی کل جهان از طریق خلیج فارس تأمین می شود و عدم امنیت آن اوضاع جهان را به هم می ریزد.

وی ادامه داد: ما می خواهیم یک روند عادلانه اقتصادی تأمین انرژی جهان را ضمانت کنیم و این کار را می توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار