|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۴۴

حجت الاسلام طاهری در گفت وگو با فارس:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صحبت های رئیس جمهور در مورد ممیزی کتاب خلاف قانون است و و رئیس جمهور باید در مورد مشاوره هایی که به وی داده می شود، تجدیدنظر کند.

حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به صحبت های رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب مبنی بر اینکه مردم بهترین ممیزی برای نشر کتب هستند، اظهار داشت: این حرف آقای رئیس جمهور در مورد ممیزی کتاب خلاف قانون است و اگر بنا بود ما هر کاری را بر عهده مردم بگذاریم، این سؤال پیش می آید که مردم اصلا برای چه نظام را تشکیل دادند.

وی افزود: مردم نظام را تشکیل دادند تا از ارزش هایشان دفاع کنند و آنها از مسئولان انتظار دارند تا به وظایف شان به طور صحیح عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می رسد برخی از افرادی که به آقای رئیس جمهور مشاوره می دهند، مشاوره آنها خیرخواهانه نیست و اگر این روال ادامه پیدا کند، ممکن است این افراد به شخصیت وی لطمه بزنند و محبوبیتی که سبب رأی آوری وی شده از بین برود و آقای روحانی باید دقت بیشتری را در مورد مشاوران خود داشته باشد.

طاهری با اشاره به صحبت رئیس جمهور مبنی بر اینکه جامعه نیاز به ارشاد و گشت ارشاد ندارد، تصریح کرد: این گفته که جامعه نیاز به ارشاد ندارد، خلاف عقل و دستور دین است و اگر به نظر آقای رئیس جمهور جامعه نیازمند ارشاد و گشت ارشاد نیست، چگونه وی از منتقدان خود گله مندی دارد و رئیس جمهور باید نسبت به مشاوره هایی که به وی داده می شود، تجدیدنظر کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار