|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۷۱

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بنگاه های اقتصادی به خلاقیت و نوآوری کمتر توجه می شود و اگر این مهم به ارزش تبدیل شود، شاهد شکوفایی و پیشرفت جامعه هستیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز گلپایگان، سید محمد حسین میرمحمدی ظهر امروز در آیین تجلیل از کارگران نمونه گلپایگانی در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تولید در اقتدار و ارتقا جایگاه کشورها در عرصه بین الملل نقش موثری ایفا می کند.

وی با بیان اینکه مردم در ابعاد غذایی، بهداشتی، آموزشی، سیاست، اقتصاد و دفاعی خواستار امنیت هستند، تصریح کرد: یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تامین امنیت در تمامی ابعاد بوده و هست و مسئولان نظام همواره بر ایجاد امنیت در تمامی ابعاد تاکید دارند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت با فعالیت همه جانبه و مستمر یکایک افراد جامعه محقق می شود، یادآور کرد: اگر کارفرما، کارگر، تولید کننده و هرشخصی که مسئولیتی بر عهده دارد، نقش خود را به درستی ایفا کند، کشور به رشد و پیشرفت می رسد و اگر یکی از حلقه های ارتباطی درست و به موقع وظیفه خود را انجام ندهند، امنیت جامعه محقق نمی شود و به مخاطره می افتد.

میرمحمدی با طرح این سوال که آیا به موازات سیاست در این سال ها موفق شده ایم درعرصه فرهنگ و اقتصاد به رشد و پویایی برسیم یا خیر، سخنانش را ادامه داد و اظهار کرد: چرا در عرصه اقتصاد نتوانسته ایم به جایگاه نخست منطقه دست پیدا کنیم؟.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود تمدن کهنی که در ایران اسلامی قرار دارد و بهترین مکتب الهی که همانا اسلام است، چرا طی این سال ها موفق نشده ایم در عرصه فرهنگ نقطه نخست منطقه باشیم، بنابراین باید این عوامل آسیب شناسی شود و اگر در ارتباط با حوزه تولید و یا قانون گذاری با مشکل موجه هستیم، در رفع آن بکوشیم.

* اقتصاد مقاومتی در تمامی افراد جامعه نهادینه شود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در ادامه به صنعت کشاورزی شهرستان گلپایگان اشاره کرد و افزود: اقتصاد زمانی می تواند در جامعه حرکت آفرین باشد که در عرصه بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشد.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک ابداع و یک تفکر جدید بود که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه شد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی باید در تمامی افراد جامعه نهادینه شود و با هیچ حرکتی دچار آسیب نشود.

وی اضافه کرد: خداباوری، عدالت، بازگشت به فطرت انسان و ظلم ستیزی را می توانیم با ابزار اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور بگذاریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اقتصاد مقاومتی می توانیم نوآوری و دانش و فناوری را در کشور محقق کنیم، تصریح کرد: با تمامی مشکلاتی که در کشور وجود دارد جراحی اقتصادی و اجرای طرح هدفمندی یارانه ها محقق شد، بنابراین این ظرفیت در کشور وجود دارد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ژن خلاقیت و پویایی در ایرانیان وجود دارد، بیان کرد: در بنگاه های اقتصادی به خلاقیت و نوآوری کمتر توجه می شود و اگر این مهم به ارزش تبدیل شود، به طور حتم شاهد شکوفایی و پیشرفت جامعه هستیم.

میرمحمدی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در کشورهایی که به رشد و توسعه رسیده اند نیز صورت گرفته و آنان نیز همین مسیر را طی کرده اند، گفت: عزم ملی بر عهده تمامی اقشار جامعه است و مدیریت جهادی برعهده کارگزاران است.

وی با بیان اینکه کشاورزی کشور هنوز به صورت سنتی انجام می شود، تاکید کرد: اگر از روش های بهینه و نوین آبیاری استفاده می کردیم، به طور حتم کشاورزی کشور رشد بیشتری داشت.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از کارفرمایان و صاحبان صنایع که در سال گذشته با مدیریت صحیح کمترین تعدیل نیرو را داشتند، اظهار کرد: باید همه قدردان کارگرانی باشیم که دلسوزانه و همه جانبه در عرصه اقتصاد و صنعت تلاش می کنند و امیدواریم با تلاش و کوشش آن ها در آینده نزدیک تحولات خوبی را در شهرستان شاهد باشیم.

انتهای پیام / ۶۳۰۱۴ /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار