|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۷۶

نماینده مردم همدان در مجلس:

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: چرخ دنده های توسعه کشور به دست توانمند و قدرتمند کارگران به حرکت درمی آید.

به گزارشخبرگزاری فارساز همدان، ابراهیم کارخانه ای شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت روز کارگر و سالروز صنعت برق اظهار کرد: انسان در هر رتبه ای در امتحان عمر باید نمره قبولی را از خداوند کسب کند.

وی با اشاره به عظمت ماه رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) افزود: بشریت امروز و آینده مدیون امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) است که باغ علم را به سوی بشریت باز کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به سالروز صنعت برق تصریح کرد: اگر برق را از زندگی بشر کنار بگذاریم چیزی از آن باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: تمام چرخ هایی که در حرکت هستند برای زندگی مردم، در صورت نبود این نعمت خدادادی متوقف می شوند.

کارخانه ای گفت: یکی از افتخارات همدان این است که در سال ۱۳۱۱ نخستین واحد برق آبی خاورمیانه در شهر همدان در تپه اسدآباد توسط بخش خصوصی به قدرت ۸۰۰ کیلووات احداثشد.

وی با اشاره به بحثخصوصی سازی برق در برنامه چهارم و پنجم توسعه اضافه کرد: هدف از این امر روان تر شدن چرخ دنده حرکت توسعه کشور بود که در این زمینه توفیقی نداشته ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس بیان داشت: موفقیت های امروز شرکت برق استان حاصل تلاش کارگران و کارکنان پرتلاش و آماده به خدمت آن است.

* چرخ دنده توسعه کشور به دست توانمند و قدرتمند کارگران به حرکت درمی آید

وی با بیان اینکه چرخ دنده های توسعه کشور به دست توانمند و قدرتمند کارگران به حرکت درمی آید، تصریح کرد: امید است مدیران نیز بتوانند با مدیریت جهادی به وظایف خود عمل کنند.

کارخانه ای یادآور شد: زیرساخت اصلی و موتور حرکت فرهنگ، اقتصاد و عزم ملی مسئله مدیریت جهادی است.

به گفته وی اگر نیروهای فعال، کارآمد و پرتلاش و تمام تجهیزات لازم برای کار مهیا باشد اما مدیریت کارآمد و جهادی نباشد، آن مجموعه به اهداف خود نمی رسد.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: با این مدیریت لشگرهای عراق با آن همه تجهیزات نظامی در مقابل گردان های و گروهان های ایران به زانو درمی آمدند.

وی با بیان اینکه شهید کاوه با مدیریت جهادی و تدبیر توانست یک گردان را به تنهایی به اسارت درآورد، گفت: مدیران امروز نیز باید با روحیه و مدیریت جهادی پیش روند همانگونه که در دوران هشت سال جنگ فرماندهان دفاع مقدس توانستند با کم ترین تجهیزات و مدیریت جادی در برابر همه دشمنان پیروز شوند.

کارخانه ای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند تحریم را باید با تولید شکست، تصریح کرد: هرجایی که ایران ۱۰۰ درصد تحریم شد مانند بحثهسته ای، صنایع دفاعی و نظامی به موفقیت ۱۰۰ درصدی رسید.

وی با بیان اینکه در تحریم اقتصادی نیز می توانیم ۱۰۰ درصد موفق باشیم، بیان داشت: از تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه استفاده از امکانات و توانمندی ها و ظرفیت های داخل کشور است که باید مدیریت شود.

* مجلس در زمینه مسئله کار و کارگر هیچ گاه کوتاه نیامده است

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار کرد: در سال گذشته حماسه اقتصادی محقق نشد زیرا مدیریت جهادی وجود نداشت.

وی یادآور شد: در راستای تحقق این امر مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند و برای اجرای آنها فرمودند مدیریت باید جهادی باشد.

کارخانه ای گفت: مردم منتظر حاصل کار مدیریت جهادی هستند و در این راستا وظیفه تمام مسئولان از جمله استانداران، فرمانداران، مدیران کل، وزرا و… بسیار خطیر است.

وی با بیان اینکه کار مجلس تصویب قانون است، اظهار کرد: مجلس در زمینه مسئله کار و کارگر هیچ گاه کوتاه نیامده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به تصویب بحثمالیات حقوق، ۷ هزار و ۳۰۰ روز سخت و زیان آور اضافه کرد: بعد از تصویب، اجرای این قوانین صورت نمی گیرد چرا که مدیریت لازم در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مجلس در عرصه قانون گذاری مضایقه ندارد، گفت: امید است در سال مدیریت جهادی مدیریت کشور در راستای حل مشکلات جامعه کارگری تلاش کند.

کارخانه ای افزود: تا زمانی که نگاه به بیرون است و به توانمندی های داخلی تکیه نداریم، مشکلات درون کشور حل نمی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مشکلات کشور با نگاه به درون و ارتقای قدرت تولید ساخت داخل حل می شود.

انتهای پیام / ۸۹۰۰۶ /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار