|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۰۸

حجت الاسلام آل هاشم در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هیئت معارف جنگ که از یادگاران شهید سپهبد صیاد شیرازی است، به لحاظ اعتقاداتی و آموزشی تاثیری شگرف به خصوص بر دانشجویان ارتشی دارد.

حجت الاسلام محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت و گو با خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیمبر لزوم گسترش فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان تاکید کرد و گفت: حضرت آقا بارها بر این نکته که نسل جوان امروز باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند تاکید داشته اند و این وظیفه ما و سایر مسئولان لشکری و کشوری است که در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از خصوصیات انسان فراموشی است. غفلت و سرگرم شدن به زندگی روزمره گذشته را از یاد می برد. لذا برگزاری یادمان ها و برنامه هایی که یاد شهدا و راه آنان را نشان دهد، مخصوصا برای جوانان و دانشجویان بسیار مهم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر همین اساس به برگزاری مراسم هفدهمین دوره هیئت معارف جنگ اشاره کرد و گفت: ارزش و اهمیت کار شهدا را باید در جامعه تبیین و روشن کنیم و هیئت معارف جنگ که از یادگاران شهید سپهبد صیاد شیرازی است به لحاظ اعتقاداتی و آموزشی تاثیری شگرف بخصوص بر دانشجویان ارتشی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار