|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۱۳

تکرار / رحمانی در گفت وگو با فارس:

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به حضور عوامل فتنه در دانشگاه ها، گفت: وزارت علوم باید پاسخگوی ایجاد التهاب در دانشگاه ها باشد.

محسن رحمانی مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به حضور عوامل فتنه در دانشگاه های کشور در روزهای اخیر گفت: دولت یازدهم با شعار اعتدال، تدبیر و امید بر روی کار آمد و لازم است که تعریف درستی از اعتدال ارائه کند زیرا اعتدال به معنی منحرف نشدن از راه مستقیم است ولی برداشت غلط دولت از این مفهوم میانه روی بین حق و باطل است.

وی افزود: دولت باید نسبت به پیاده سازی شعار اعتدال موضع روشنی داشته باشد، به طور مثال در سیاست خارجی که آرمان ها و اصول انقلاب مشخص است مرزبندی خود را تعیین کند و در داخل نیز مرزبندی روشنی داشته باشد که یکی از خطوط قرمز این مرز نیز فتنه ۸۸ است.

رحمانی ادامه داد: دولت نباید از گفتن مرز مشخص پرهیز کند بلکه باید توجه داشته باشد که مرزبندی های داخلی در روند کاری دولت تاثیر دارد و باید مرز مشخصی را با جریان فتنه تعیین کند.

وی با اشاره به حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: بعضی مسئولان دانشگاه ها که خودشان نیز در فتنه نقش داشتند با این حرکات به دنبال قبح شکنی هستند و سعی دارند اقداماتی که مورد پسند جامعه نیست را انجام دهند.

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه وزارت علوم باید پاسخگوی ایجاد التهاب در دانشگاه ها باشد، گفت: در شرایطی که دانشگاه ها نیاز به شور و نشاط علمی، اقتصادی و فرهنگی دارند عده ای با ایجاد التهاب نشاط را از دانشگاه ها می گیرند و وزارت علوم باید مشخص کند که این کارها با چه هدف و مقصودی انجام می شود.

وی افزود: نشاط در دانشگاه ها با ایجاد التهاب و رفتن به سمت فتنه ۸۸ ایجاد می شود یا با نقش آفرینی دانشجویان در مسائل کلان کشور؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار