|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۱۵

تکرار / شفیعی در گفت وگو با فارس:

دبیر واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: تلاش برای تطهیر فتنه گران آب در هاون کوبیدن است.

ابوالفضل شفیعی دبیر واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، پیرامون حضور خاتمی رئیس جمهور اسبق در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: فتنه ۸۸ و اتفاقات بعد از انتخابات بزرگ و ۴۰ میلیونی ملت ایران یکی از بزرگترین گناهان شرعی بود که توسط یک عده انجام شد.

شفیعی تصریح کرد: زیر پا گذاشتن رای و حق ۴۰ میلیون نفر آن هم به خاطر امراض کثیف شان از یک حماسه سیاسی و جشن ملی یک خاطره تلخ در ذهن ملت ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سران فتنه برای مردم کاملا مشخص است، ادامه داد: کسانی که امروز ما از آنها به عنوان سران فتنه نام می بریم می خواهند از دولت به عنوان یک رحم اجاره ای استفاده کنند و با سوء استفاده از دولت اهداف خود را پیش ببرند.

شفیعی تاکید کرد: وضعیت و عملکرد سران فتنه با سوت و کف و هوچی گری رسانه ای پاک نمی شود و ورود آنها به عرصه سیاسی مانند آمپول نیست که بخواهند آن را تزریق کنند.

دبیر واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اظهار داشت: کسانی که دنبال وارد کردن خاتمی و سران فتنه به دانشگاه ها هستند باید بدانند که آنها اگر بخواهند در این چنین محافلی حضور پیدا کنند مطئمنا خروش دانشجویان و ملت را خواهند دید.

شفیعی تصریح کرد: دانشجویان شهید بهشتی نشان دادند که بیدار هستند و فتنه گران بدانند که این دانشجویان نمونه ای کوچک از دانشجویان انقلابی بودند که در مقابلش ایستادند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خاتمی در فتنه ۸۸ کاملا مشخص است، افزود: خاتمی در سال ۸۸ هم به ملت خیانت کرد و هم به فتنه گران و این جریان کانالیزه ای که امروز در اطراف خاتمی می چرخند باید بدانند وی در گذشته با عملکردش ضربه محکمی به آنها زده است.

شفیعی در ادامه اظهار داشت: خاتمی تا وقتی که توبه نکند در ذهن مردم یک فتنه گر است و اگر توبه هم کند دیگر نمی تواند در حوزه سیاست فعالیت کند زیرا تاریخ ثابت کرده است که امثال خاتمی برایشان منافع ملی هیچ اهمیتی ندارد.

دبیر واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با بیان اینکه این روزها جریانی با استفاده از فضای موجود می خواهد خاتمی را تطهیر کند، تاکید کرد: قوه قضائیه به عنوان عدالتخوانه جمهوری اسلامی بیشتر از این صبر مردم را لبریز نکند و سران فتنه را زودتر به پای میز محاکمه بکشد.

شفیعی با بیان اینکه احساس می شود فشارهایی وجود دارد که خواستار برداشتن حصر سران فتنه می شود، افزود: جنبش دانشجویی به همراه ملت انقلابی هرگز اجازه چنین کاری را نخواهند داد و تلاش این افراد مانند آب در هاون کوبیدن است.

وی در خاتمه اظهار داشت: خاتمی نباید بیشتر ازاین فضای دانشگاه ها را ملتهب کند و بگذارد در این زمان حساس برای دانشجویان آرامش برقرار باشد، در غیر اینصورت دانشجویان انقلابی ساکت نخواهند ماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار