|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۱۷

تکرار / رمضان زاده در گفت و گو با فارس:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضور خاتمی در دانشگاه سناریویی از پیش طراحی شده در جهت تطهیر فتنه گران و ایجاد پایگاه برای آنها در دانشگاه ها بود.

محمدمهدی رمضانزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن ورود غیر مجاز محمد خاتمی به دانشگاه شهیدبهشتی، گفت: حضور خاتمی به این دانشگاه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و باید پاسخ قانع کنندگی برای این موضوع داده شود.

رمضانزداه افزود: حرکتی که در روزهای اخیر توسط فتنه گران در دانشگاه شهیدبهشتی بوجود آمد، نشان دهنده رویکرد فتنه انگیزانه وزیر و حرکت در جهت ایجاد سیاست زدگی در دانشگاه است.

وی اضافه کرد: مسئولان امر باید پاسخ اقداماتی که باعثایجاد تشنج در دانشگاه ها می شود را بدهند و بگویند هدفشان از انجام چنین اقداماتی چیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی، اظهارداشت: وزارت علوم در چند ماهه گذشته عملکرد قابل قبولی نداشته و نمونه آن انتصاب افراد معلوم الحالی است که کارنامه سیاسی مناسب و خوبی در گذشته نداشته اند.

رمضانزاده خاطر نشان کرد: این اقدامات یک سناریوی از پیش طراحی شده در جهت تطهیر فتنه گران و ایجاد پایگاه برای آنها در دانشگاه ها بود که دانشجویان با بصیرت و هوشیار با حضور به موقع در صحنه حاضر شدند و تمام معادلات آنها را برهم زدند.

وی با اشاره به هزینه هایی که فتنه گران به کشور تحمیل کردند، تاکید کرد: دانشجویان خیانت فتنه گران را فراموش نکرده اند و با شور انقلابی مانع تبدیل شدن دانشگاه ها به جولانگاهی برای احزاب سیاسی و افراد معلوم الحال می شوند.

رمضانزاده با بیان اینکه سیاست زدگی در دانشگاه به ضرر دانشگاهیان است، اضافه کرد: با این حرکات در روند پیشرفت های علمی سال های گذشته خلل ایجاد می کنند و مسیر رسیدن به چشم انداز مورد نظر را منحرف می سازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی یادآور شد: عملکرد مسئولان دانشگاه شهیدبهشتی که در گذشته ژست های انقلابی زیادی می گرفتند، در روزهای اخیر باعثنمایان شدن چهره واقعی آنها شد و تناقضات میان گفتارشان را برای همه مشخص شد.

رمضانزاده ادامه داد: ما همچنان منتظر پاسخگویی مسئولان در رابطه با این موضوع هستیم و از نمایندگان ملت در مجلس می خواهیم اقدامی عاجل در برخورد با این حرکت غیرقابل قبول انجام دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان آموزش عالی کشور باید بدانند که روند پیش گرفته شده در این وزارتخانه و استفاده از عوامل فتنه در پست های دولتی و تبدیل کردن دانشگاه ها به جولانگاه سیاسی فتنه گران با قوانین کشور متناقض است.

رمضانزاده به روحیه مطالبه گری و انقلابی دانشجویان اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع دانشجویان به عنوان چشمان بیدار جامعه اجازه نخواهند داد ارزش ها و اصول های اساسی انقلاب ملعبه عده ای فتنه گر شود.

وی ادامه داد: اگر حضور خاتمی و دیگران که سابقه اقدام علیه امنیت ملی را دارند تکرار شود اینبار جنبش دانشجویی محکم تر از گذشته برای دفاع از سنگر علم و جلوگیری از تحریف انقلاب در راستای وظیفه شرعی خویش به پا خواهند خواست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار