|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۵۹

امیر زواره ای به تسنیم خبر داد /

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش از طراحی پروژه موشکی جدید در این سازمان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم امسال یا سال آینده موشک جدیدی را به توان دفاعی کشورمان اضافه کنیم.

امیر سید مسعود رضا زواره ای رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم، از طراحی پروژه موشکی جدید در این سازمان خبر داد و گفت: ان شاالله تلاش می کنیم امسال یا سال آینده موشک جدیدی را به توان دفاعی کشورمان اضافه کنیم.

وی بدون اشاره به جزئیات این پروژه موشکی، افزود: مطمئنا دستارودهای جدید موشکی خواهیم داشت و وقتی ما به دانش ساخت موشک دست می یابیم، معنایش این است که هم می توانیم موشک زمین به زمین و هم موشک ضد تانک و هم انواع دیگرموشک ها را بسازیم.

رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: وقتی حرکت بر اساس دانش باشد، دست یابی به دستاوردهای ارزشمند کار آسانی می شود.

پیشتر امیر حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت و گو باخبرگزاری تسنیم، ازمسلحشدن این نیرو به موشکی خاص با سوخت جامد و با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار