|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۶۰

چوپان کاره در گفت وگو با فارس:

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه حضور خاتمی در دانشگاه ها شهید بهشتی بازی سیاسی است، گفت: حضور عوامل فتنه در دانشگاه جز ایجاد فضای تشنج، منفعت دیگری برای دانشگاه و روند علمی کشور ندارد.

امید چوپان کاره معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، در رابطه با حضور عوامل فتنه در دانشگاه های کشور گفت: عوامل فتنه نتوانستند امتیازات مدنظر خود را از دولت یازدهم بگیرند و به همین دلیل با سناریوهای از پیش تعیین شده و حضور در دانشگاه ها سعی دارند جریان اصلاح طلبی را در دانشگاه ها احیا کنند تا هم دولت را تحت فشار قرار دهند و هم نیروهای جوان خودشان در دانشگاه ها بیدار شوند.

وی افزود: البته با وجود اینکه وزیر علوم به تعهدات خود عمل نکرد عوامل دیگر فتنه مانند دانشجویان و اساتید اخراجی نیز به دانشگاه ها بازگشتند.

چوپان کاره ادامه داد: این شرایط جز ایجاد فضای تشنج، منفعتی برای دانشگاه و روند علمی کشور ندارد و تنها یک سری بازی سیاسی است که سبب جوسازی ها می شود و چیزی عاید دانشگاه نمی کند.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اظهار داشت: با حضور عوامل فتنه در دانشگاه ها مخالفان و موافقان در دانشگاه ها نیز با یکدیگر درگیر می شوند و برخورد فیزیکی نیز رخ می دهد که این شرایط شایسته شان دانشگاه نیست.

چوپان کاره گفت: وزارت علوم وظیفه دارد که جلوی ایجاد اینگونه تشنج ها را در دانشگاه ها بگیرد و دانشگاه ها را کنترل کند، هر چند که به این وظیفه عمل نمی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار