|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۴۶

اعلام دستور کار کمیسیون های مجلس /

دعوت از وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سوالات دو نماینده در کمیسیون امنیت ملی، حضور طیب نیا برای پاسخگویی به سوالات سیزده نماینده و استماع گزارش مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر درخصوص اقدامات انجام شده توسط ستاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ها در دستور کار کمیسیون های مجلس وشورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی دارد و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از ۶ وزیر دعوت کرده اند تا درباره مسایل و مشکلات حوزه های مربوطه پاسخگو باشند.

کمیسیون آموزش و تحقیقات، روز دوشنبه بررسی نتایج سفر اعضای کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در دستور کار خود دارد.

همچنین این کمیسیون روز سه شنبه دعوت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سوالات ۵ نماینده مجلس و دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوال ۷ نماینده مجلس را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون اجتماعی روز سه شنبه دعوت از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوال ۴ نماینده را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون اصل نود قانون اساسی روز سه شنبه نشست با وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سبد کالا و اشکالات وارده بر آن موضوع شکوائیه جمعی از نمایندگان مجلس را مورد بررسی قرار می دهد.

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه از وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به سوال ۲ نماینده مجلس دعوت کرده است؛ همچنین از طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی برای پاسخگویی به سوال سیزده نماینده مجلس شورای اسلامی در همین روز دعوت شده است.

کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه گزارش ریاست دیوان محاسبات کشور در خصوص تفریغ ودجه سال ۱۳۹۱ در حوزه نفت با حضور مسئولین و کارشناسان محترم وزارت نفت را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون امنیت ملی روز سه شنبه دعوت از وزارت اطلاعات به منظور پاسخگویی به سؤالات علیرضا زاکانی، مشترک ۴۳ نفر از نمایندگان، مشترک ۱۶ نفر از نمایندگان و حمید رسائی
مشترک ۵ نفر از نمایندگان را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون بهداشت و درمان استماع گزارش مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر درخصوص اقدامات انجام شده توسط ستاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ها را دستور خود قرار دادند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار