|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۵۴

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس:

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: در سال های اخیر در موضوع خلیج فارس در زمینه فعالیت های هنری ورود خوبی شده است و انتظار می رود به صورت ویژه و خاص تر در حوزه هنر به خلیج فارس پرداخته شود.

غلام محمد زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به روز خلیج فارس ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: موضوع خلیج فارس به عنوان موضوع ملی و اعتقادی برای ملت ایران مطرح بوده و حفاظت و دفاع از آن وظیفه همگانی است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع خلیج فارس هر چقدر در حوزه هنر مطرح شود و هنرمندان هنرنمایی و قدم فرسایی کنند باز هم جا دارد، اضافه کرد: هر کس در حوزه کاری خود وظایف و رسالتی دارد و انتظار می رود هنرمندان با کارهای هنری از خلیج همیشه فارس دفاع کنند.

زارعی خلیج فارس را از سرمایه ها و موقعیت های ویژه و عظیم ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: خلیج فارس به عنوان مهد تمدن و فرهنگ ایران مطرح است و دشمنان سعی در تحریف کردن این واقعیت دارند.

وی با اشاره به برنامه های هنری هنرمندان در موضوع خلیج فارس تصریح کرد: در سال های اخیر در موضوع خلیج فارس در زمینه فعالیت های هنری ورود خوبی شده است و انتظار می رود به صورت ویژه و خاص تر در حوزه هنر به خلیج فارس پرداخته شود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جای کار بیشتر و قوی تر برای مجموعه هنرمندان در خصوص موضوع خلیج فارس وجود دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک هنرمندان با هنرنمایی و با زبان هنر نقش مهمی در معرفی خلیج فارس دارند.

زارعی با اشاره به برگزاری جشن ملی متیل «خلیج فارس» که در یاسوج برگزار شده بود، تصریح کرد: امیدواریم برگزاری جشن های ملی در استان مقدمه ای برای معرفی و پاسداشت خلیج فارس به عنوان سرمایه کهن، اقتصادی و فرهنگی باشد.

این مسئول با ابراز خرسندی از استقبال خوب هنرمندان از جشنواره ملی داستان کوتاه «متیل» اظهار کرد: باید همواره از کیان و حریم سرمایه های خود دفاع کنیم.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به مقوله فرهنگ و هنر به صورت ویژه توجه شود، گفت: انجام هر کار هنری بدون شک تأثیرگذارتر از برنامه های حاشیه ای برای رفع مشکلات و خلأهای هر جامعه ای است.

انتهای پیام / ۸۲۰۱۱ / ز۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار