|
|
کدخبر: ۱۶۹۳۸۲

نکو در گفتگو با مهر:

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اعتدال با اشاره به اینکه تعداد ثبت نامی ها در این فراکسیون هر روز بیشتر می شود، گفت: تمام تلاش ما این است که فراکسیون را قبل از انتخابات هیات رییسه تشکیل دهیم تا نقش موثری دراین انتخابات داشته باشیم.

ابراهیم نکو یکی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اعتدال در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، درباره آخرین وضعیت ثبت نام نمایندگان در این فراکسیون گفت: اعضای شورای مرکزی این فراکسیون ۴۰ نفر هستند که با ارتباطات خوب هر یک از اعضا پبش بینی ما به تشکیل این فراکسیون با صدوچهل نفر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا قبل از انتخابات هیات رییسه فراکسیون اعتدال شکل می گیرد، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا قبل از انتخابات هیات رییسه فراکسیون را تشکیل دهیم تا بتوانیم در انتخابات هیات رییسه تاثیرگذار باشیم

این نماینده ادامه داد: در حال بررسی هستیم که از از هیات رییسه کنونی حمایت کنیم و یا اعضای فراکسیون نامزد مستقلی معرفی کنیم. حتی این امکان وجود دارد از اعضای فراکسیون های دیگر برای انتخابات هیات رییسه حمایت کنیم. اولویت ما برای حمایت از نامزدهای هیات رییسه مجلس داشتن مشی اعتدالی است.

نکو با بیان اینکه تفاهم بالایی بین اعضا وجود دارد و هر روز شاهد نظرات سازنده ای برای تشکیل فراکسیون هستیم، یاداور شد: تلاش همه اعضا این است که از آسیب های دیگری که در سایر فراکسیون ها وجود دارد جلوگیری کنیم و بهترین و کامل ترین فراکسیون مجلس باشیم.

نکو با اشاره به سخنان برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه اعضای فراکسیون اعتدال به صد نفر هم نمی رسد گفت: این اظهار نظرها نشان دهنده استقبال بالا از این فراکسیون است. روند ثبت نام نمایندگان بسیار خوب است و هر روز بیشتر می شود و در روزهای آینده تعداد اعضا از صد نفر خواهد گذشت.

انتخابات هیات رئیسه مجلس دهه اول خرداد برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار