|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۳۱

آیت الله غروی در گفت وگو با فارس مطرح کرد

یک عضو جامعه مدرسین با اشاره به جزئیات جلسه اعضای جامعه مدرسین با لاریجانی گفت: لاریجانی در این دیدار بر نقش آفرینی مجلس به منظور پیگیری دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری تأکید داشت.

آیت الله غروی عضو جامعه مدرسین در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به حضور علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه تشکل متبوعش اظهار داشت: وی در این دیدار به عنوان نماینده قم که مورد تأیید جامعه مدرسین و مراجع است، گزارشی از اهم فعالیت های استان قم ارائه داد.

آیت الله غروی ادامه داد: لاریجانی ضمن بیان مشکلات و اقدامات در حال انجام مسئولان در استان قم، گزارشی کلی از شرایط اقتصادی، سیاسی و بین المللی مطرح کرد که در پی آن نیز سوالاتی از او پرسیده شد.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه برخی از سوالات اعضا ناظر به مباحثفرهنگی و شرایط بین المللی از جمله توافق ژنو بود، گفت: آقای لاریجانی تأکید داشت که همه باید به دغدغه های فرهنگی همانند مقام معظم رهبری توجه کنند و در این زمینه یادآور شد که مجلس نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما در جلسات انتخاباتی جامعه روحانیت و جامعه مدرسین که با محوریت آیت الله مهدوی کنی برگزار می شود، حضور دارید یا خیر، گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم جلسه ای از سوی اعضای جامعه نبوده و اگر آیت الله مهدوی با خود اعضا جلسه ای داشته است، من اطلاع ندارم.

آیت الله غروی با بیان اینکه اشخاص حقیقی می توانند با یکدیگر جلسه داشته باشند از جلسه مشترک برخی اعضای جامعه مدرسین با ناطق نوری نیز ابراز بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار