|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۴۳

رئوفیان در گفت و گو با فارس:

دبیرکل حزب ایران زمین گفت: فعالیت کارگروه تحقق اقتصاد مقاومتی درون حزب ادامه دارد و آمادگی داریم مطالعات تخصصی را با همه احزاب و گروه ها برای رسیدن به راهکارهای مطلوب به اشتراک بگذاریم.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین، در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به ادامه فعالیت های کارگروه اقتصاد مقاومتی حزب متبوعش، اظهار کرد: پس از آنکه مقام معظم رهبری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند، درون مجموعه حزب تلاش کردیم تا قدمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون تنها به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی اکتفا نکرده ایم، ابراز داشت: جلسات گوناگونی تشکیل شده است و درباره راهکارها و لوازم تحقق سیاست های هوشمندانه رهبری انقلاب، بحثو تبادل نظر کرده ایم و اعضای شورای مرکزی اهتمام ویژه ای نسبت به این مسئله داشته اند.

دبیرکل حزب ایران زمین در پایان با ابراز امیدواری نسبت به خروجی قابل استفاده کارگروه اقتصاد مقاومتی تشکل متبوعش، خاطرنشان کرد: در شرایطی که نظام سلطه، تحریم های ظالمانه را نسبت به جمهوری اسلامی روا داشته است ما حاضر هستیم این مطالعات تخصصی را را با هر حزب و گروهی که تمایل داشته باشد به اشتراک بگذاریم تا با مشورت، به دستاوردها و راهکارهای مناسبی برای برون رفت از مشکلات معیشتی برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار