|
|
کدخبر: ۱۷۰۰۶۵

سعید زیباکلام در «دلواپسیم»:

یک استاد دانشگاه هنگام دریافت لوح تقدیر خود در گردهمایی «دلواپسیم» گفت: آذرماه نگران صنعت هسته ای کشور، اسفند نگران استقلال کشور و اکنون نگران انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، در پایان گردهمایی «منتقدین توافق ضعیف» با عنوان «دلواپسیم» از فعالان دفاع از حقوق هسته ای کشورمان تجلیل شد.

سعید زیباکلام هنگام دریافت لوح تقدیر خود گفت: آذرماه نگران صنعت هسته ای کشور، اسفند نگران استقلال کشور و اکنون نگران انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام نبویان نیز گفت: ما چگونه از دشمن خودمان می خواهیم که تحریم ها را بردارد همان کشوری که ما را تحریم کرده است.

وی با اشاره به اینکه عاقلانه نیست از دشمنی که این مقدار دشمنی نشان می دهد انتظار داشته باشیم تحریم ها را برطرف کند، اظهار کرد: حل مشکل ما عنایت خدای متعال و توجه به نیروهای دانشگاهی و نیروهای داخلی ماست؛ نباید چشممان به آمریکا باشد، بلکه باید به توان داخلی باشد.

نبویان با تأکید بر اینکه قرآن آخر این مذاکرات را مشخص کرده است، گفت: آن ها که به دنبال رابطه و دوستی و «ما همدیگر را به اسم کوچک صدا می زنیم» و… هستند مثلشان، طبق آیه قرآن مثل عنکبوت است که سست ترین خانه هاست.

وی ادامه داد: شما الان ببنید یک دلار دست ایران را نگرفته است و یک کشتی ایران بیمه نشده است؛ رابطه با آمریکا ساختن خانه ای مانند عنکبوت است.

همچنین حجت الاسلام قاسم روانبخش با تأکید بر اینکه خدا در قرآن هیچ کجا بر سازش برکاتی بار نکرده است، بلکه بر پایداری وعده برکت داده است، به برکات مقاومت در لبنان، سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: وقتی ما رسمی بودن کدخدا را پذیرفتیم، نتیجه این شد که ورود نماینده ما به سازمان ملل را هم باید کدخدا اجازه دهد که دیدید اجازه نداد.

وی تصریح کرد: دلواپسی ما فراتر از بحثهسته ای است؛ آن ها پس از اکسید کردن ۲۰ درصد به دنبال برچیدن بحثهسته ای و اکسید کردن فرهنگ انقلابی ما هستند لذا باید نشست هایی بس بزرگ تر برای فرهنگ خود بگذاریم که امسال را مقام معظم رهبری سال فرهنگ نامیدند.

در ادامه مهدی کوچک زاده با درخواست از عزت الله ضرغامی برای پخش گردهمایی «دلواپسیم» جهت اثبات ملی بودن رسانه ملی گفت: اینجا جمهوری اسلامی است و کسی که از طرف اسلام ولایت دارد وفاداری اش را به جمهوری اثبات کرد، کسانی که مدعی حمایت جمهوریت از خودشان هستند، می خواهند علیه اسلام کودتا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار