|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۳۴

کوچک زاده در نطق میان دستور:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ملت ایران در چهاردیواری خود هر دستی به سمت منافع به تجاوز دراز شود بی درنگ قطع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان دستور اظهار داشت: با خود اندیشیدم که چگونه سخن بگویم تا به بی سوادی متهم نشوم و از کدام مرجع سخنم را انتخاب کنم که بی شناسنامه خطاب نگردم؛ مرجعی مقدس تر و بالاتر از قرآن نیافتم.

وی ادامه داد: خداوند در آیات ۱۶۹ تا ۱۷۵ سوره آل عمران که در شرایط بعد از جنگ احد نازل شد، به بیان دو ویژگی مهم برای مومنانی می پردازد که اجر سوابق درخشانشان در همراهی با اسلام ضایع نمی شود. شرط ضایع نشدن اجر مومنان این است که بعد از جراحت و سختی ها بازهم خدا و رسول را اجابت می کند و سوال من این است که امروز مصداق اجابت به خدا و رسول در رفتار سیاسی چیست و از که تبعیت کنیم تا خدا و رسول را اطاعت کرده باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ویژگی دوم چیست؟ قرآن کریم می فرماید «شرط اینکه اجر همراهی تان با امام و زندانی کشیدن تان در زمان شاه و شرط اینکه فرمانده شان در جنگ ضایع نشود آن است که وقتی می گویند قطعنامه قرار است صادر کنند، نترسید. بعد از جنگ احد منافقان به مردم از جنگ برگشته گفتند ابوسفیان به مکه نرفته و در پشت دروازه ها است. می خواهد با گزینه نظامی پدرتان را درآورد اما آن مومنانی که اجرشان ضایع نخواهد شد، گفتند ملت ما را از حصر اقتصادی نترسانید، ملت ما را از حمله نظامی نترسانید ملت ما ملت شهادت است.

کوچک زاده با بیان اینکه معیار قرآنی معیار تشخیص انحراف و غیرانحراف است، گفت: امروز هرکسی را دیدید که در جامعه مردم را می ترساند با هر غلطی؛ یکی می گوید با بمب همه ما را از کار می اندازد، یکی می گوید جیب ملت خالی است و یکی دیگر می گوید اگر بنا به تعامل است ما خوش بینیم و بد بین نیستیم و در جمله بعدی می گوید خوش بینی و بدبینی در عالم سیاست معنا ندارد.

وی گفت: آن کسی که می فرماید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یا ما روی منافع کشورمان معامله نمی کنیم، یا می فرماید دشمنان این ملت برای اینکه برای دشمنی خود توجیح بتراشند می گویند جمهوری اسلامی منافع ما را به خطر انداخته است. کسانی که می خواهند واقع بین باشند حرف قرآنی را یاد بگیرند. ادعای سیاست مداری در مقابل فهیم ترین قرآن شناس که من می شناسم، نکنید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما ملت ایران در چاردیواری کشور خود، هر دستی به سمت منافع علمی، انسانی، طبیعی و فناوری به تجاوز دراز شود را بی درنگ قطع خواهیم کرد. واقع بینی، خوش بینی و بدبینی تان را برای خودتان نگه دارید. من دلواپس اصل انقلاب در این شرایط هستم. اگر انقلاب بماند سانترفیوژها بوجود می آید و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. بمبی که انقلاب در ۳۵ سال پیش ترکاند، موجب خشم دشمن شد. شما نگران بمب اتم هستید؟ من احساس می کنم اصل انقلاب و رفتار قرآنی در معرض تحریف است.

کوچک زاده ادامه داد: در روزی نامه های فاسدشان که با اسم قانون همه قانون را لکه دار می کند، حکم قرآنی شهادت زن را زیر سوال می برد و از وزیر اطلاعات دستخوش می گیرد و در روزنامه هایشان ولایت علی بی ابیطالب(ع) را زیر سوال می برند و از بزرگترهایشان دستخوش می گیرد و بعد می گویند ممیزی باید به افکار عمومی سپرده شود. یعنی غذای مسموم را در حلقوم جامعه بریزند، هر کس نخواست نخورد.

وی خاطرنشان کرد: این حرف ها قرآنی نیست. این ملت سه هزار شهید نداد که سلیقه شما حاکم شود. سلیقه اسلام باید حاکم شود. من نگران جمهوری اسلامی هستم، ولی اسلام ثابت کرد به جمهوری اسلامی وفادار است و به رأی ۵۰.۷ درصدی اجازه خدشه نداد. اما کسانی در صددند که شخصی را تحریک کنند که تو ۵۰.۷ درصد رأی داری و خدای ناکرده برعلیه اسلام کودتا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار