|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۱۲

رکن آبادی در دیدار با رئیس مجلس لبنان:

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با نبیه بری رئیس مجلس لبنان ملاقات و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با نبیه بری رئیس مجلس لبنان ملاقات و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

نبیه بری رئیس مجلس لبنان با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات خود با مجموعه کشورهای ۱ + ۵ اظهار داشت: تأکید جمهوری اسلامی ایران بر حق مسلم خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای باعثشد کشورهای غربی از مواضع خود عقب نشینی کرده و به نوعی این حق مسلم جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند.

رئیس مجلس لبنان شرایط کنونی منطقه را بسیار حساس و دقیق دانست و اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند با تشدید ناامنی در میان کشورهای منطقه آنها را به خود مشغول کنند تا بدینوسیله مسئله فلسطین و دشمنی با رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک ملت های منطقه به فراموشی سپرده شود.

غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با تأکید بر اصول ثابت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفظ ثبات و استقرار کشورهای منطقه از جمله کشور لبنان اظهار داشت: آنچه که بیش از همه برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت است حفظ همبستگی و یکپارچگی ملت های منطقه در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار