|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۵۵

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به دلیل اقدامات خلاف قانون ریاست این دانشگاه در برگزاری انتخابات این انجمن در مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع کردند.

یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، پیرامون تجمع اعتراضی اعضای انجمن اسلامی درمقابل دفتر ریاست دانشگاه گفت: ما که از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی هستیم می خواهیم بصورت قانونی برای انتخابات نامزد شویم، اما ریاست دانشگاه مانع این کار می شود.

وی افزود: دانشجویان جدیدی که می خواهند نامزد انتخابات انجمن اسلامی شوند، با توجه به اینکه عضو انجمن نبودند، بصورت قانونی نمی توانند نامزد شوند چراکه قانون می گوید دانشجویانی که می خواهند نامزد انتخابات انجمن اسلامی شوند باید در ۶ ماه گذشته عضو انجمن باشند درحالیکه این افراد چنین وضعیتی ندارند.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی در پایان گفت: حال ریاست دانشگاه و اعضای شورای نظارت بدنبال تغییر این قانون هستند تا بتواند طیف مدنظر خود را در شورای مرکزی روی کار بیاورد. ما نیز بخاطر اعتراض به این روند در مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع کرده ایم.

انتهای پیام /

انتهای

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار