|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۷۷

هاشمی رفسنجانی:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با جدی گرفتن پیشگیری، هزینه ها کم و آسان و تعداد معلولین، محدود می شود و خانواده و به تبع آن جامعه آسیب نمی بیند.

به گزارش گروه سیاسیخبرگزاری تسنیم، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر دیروز در دیدار مسؤولان سازمان بهزیستی کشور، توجه به نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنها را مقدس دانست و گفت: کار برای نیازمندان واقعی، اجر زیادی در بارگاه الهی دارد.

وی با اشاره به تصویت سیاست های کلی مربوط به سلامت و یادآوری بندهایی از آن که توسط رهبری معظم انقلاب به دستگاه ها ابلاغ شد، گفت: ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزشهای انسانی و اسلامی باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام «اولویت پیشگیری بر درمان» را بندی مهم در سیاست های کلی مصوب در مجمع تشخیص خواند و گفت: با جدی گرفتن پیشگیری، هزینه ها کم و آسان و تعداد معلولین، محدود می شود و خانواده و به تبع آن جامعه آسیب نمی بیند.

هاشمی رفسنجانی، حضور پر رنگ خیرین در بخش بهزیستی را نشانه زنده بودن روح انسانیت در جامعه ایرانی دانست و گفت: قلم و قدم همه کسانی که برای معلولین می کوشند، عبادت است.

در آغاز این دیدار هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، نفریه معاون امور اجتماعی، حبیب الله فرید، قائم مقام امور اجتماعی و رئیس مرکز فوریت های اجتماعی، قاسم عبدالله زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع، سخنگوئی معاون امور توانبخشی و فریبا بریمانی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده با ارائه گزارشی از مسؤولیت ها، به بیان دیدگاه ها برای انجام بهتر مسایل مربوط به بهزیستی و رسیدگی به معلولین پرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار