|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۰۷

آیت الله خاتمی:

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان ما نباید با دشمنان نظام اسلامی با نرمش صحبت کنند،

به گزارشخبرگزاری فارساز انار، آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان انار اظهار داشت: کشور ایران امن ترین کشور دنیا است و ما باید به خود ببالیم که چنین کشوری داریم.

امام جمعه موقت تهران با مقایسه کشورهای همسایه از جمله پاکستان، افغانستان، عراق و آذربایجان که شاهد ناامنی و کشتار مردم این کشورها هستیم در برابر ایران بیان کرد: ما باید افتخار کنیم که نظام اسلامی از امن ترین کشورها است و مردم با آرامش زندگی می کنند.

خاتمی بیان داشت: مسئولان ما نباید با دشمنان نظام اسلامی با نرمش صحبت کنند، همان گونه که امام راحل فرمود، «رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است» و این ملت با چنین امامی خو گرفتند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا که می گوید، تمام گزینه ها حتی گزینه نظامی روی میز است باید بداند که گزینه ملت ما عاشورایی و کربلایی است و نظام اسلامی ملتی است که هشت سال با بسیاری از ابرقدرت ها در جنگ بود.

خاتمی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن آمریکا نه کاری به انرژی هسته ای و نه حقوق بشر دارند، بلکه هدف آنها نظام مقدس اسلامی است و این را باید بداند که اگر رژیم صهویستی دستی از پا خطا کند با موشک های بالستیک ساخت ایران اسلامی، تل آویو با خاک یکسان می شود.

انتهای پیام / ۸۰۰۲۱ / صا۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار