|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۲۰

مزاح لاریجانی با عضو هیئت رئیسه مجلس /

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس به مزاح خطاب به سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که مخفی نماند که آقای سبحانی نیا برای ریاست مجلس هم بدک نیست و حداقل ژستش خوب است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، نخستین جلسه کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی امروز بعدازظهر با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس در ساختمان مشروطه برگزار شد. در ابتدای مراسم حجت الاسلام سبحانی نیا به بیان نکاتی در زمینه این جلسه پرداخت.

در ادامه یعقوبی یکی از نمایندگان ادوار مجلس طی سخنانی اظهار داشت: در زمان ریاست لاریجانی نسبت به نمایندگان ادوار توجه خوبی می شد ولی جایگاه نمایندگان ادوار نسبت به سایر کشورهای همسایه فاصله دارد لذا انتظار داریم از کوه تجربه نمایندگان ادوار استفاده شود.

در ادامه نورا یکی دیگر از نمایندگان ادوار طی سخنانی با بیان اینکه در کشور ما تجربه کشی در حال مد شدن است و اساسا تجربیات دفع می شود، گفت: تفکر نسیانی ما را در بر گرفته است البته لاریجانی تعامل خوبی را با دولت یازدهم برقرار کرده که برای آرامش کشور و توسعه مفید است ولی تعامل در حال یک جانبه شدن است.

وی خاطرنشان کرد: از دولت تشکر می کنم که تمام اصلاح طلبانی که در دوره قبل رأی نیاوردند را در خود جای داد.

الهه راستگو عضو شورای شهر در این جلسه گفت: تلاش می کنیم تا برای روز مجلس پذیرایی را در برج میلاد از نمایندگان ادوار داشته باشیم و از لاریجانی درخواست می کنیم که قول دهد که در این مراسم حضور یابد.

عابدی یکی از نمایندگان ادوار مجلس طی سخنانی با بیان اینکه امروز امنیت ملی، وحدت ملی و اقتدار ملی ما در خطر است، گفت: ما نتوانسته ایم توسعه عدالت محور را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خزانه خالی است ولی چه کسی باید جواب دهد و چرا خالی است. شورای عالی مبارزه با مفاسد اقتصادی نمره قابل قبولی ندارد و امروز دلال بازی، رشوه خواری و ویژه خواری بیداد می کند.

پس از سخنان ۵ تن از نمایندگان ادوار علی لاریجانی رئیس مجلس به پشت تریبون رفت و در مزاحی با سبحانی نیا گفت: مخفی نماند که آقای سبحانی نیا برای ریاست مجلس هم بدک نیست و حداقل ژستش خوب است.

سبحانی نیا نیز خطاب به لاریجانی خاطرنشان کرد: تا شما باشید ما پا در کفش شما نمی کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار