|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۲۸

گواهی در نشست خبری:

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: سومین گردهمایی روحانیون رزمنده ۱۸ اردیبهشت ماه با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی، و شهردار تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری سومین همایش پیشکسوتان جهاد شهادت روحانیون رزمنده تهران بزرگ، اظهار داشت: اگر روح مقاومت در مردم نبود، وضع کشور ما از کشورهای دیگر که آمریکایی ها در آن کشورها حضور پیدا کرده و منابع آنها را غارت کردند، به مراتب بدتر بود. اما جوهره مقاومت که در دفاع مقدس خود را نشان داد زهر چشمی برای مستکبران شد.

وی با بیان اینکه روحانیت یک قدم جلوتر از دیگر اقشار در دفاع مقدس بود، گفت: روحانیت عملا در میدان عمل دفاع مقدس به میدان آمد و تنها حرف نزد؛ هم گفت و هم عمل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه روحانیت در دفاع مقدس یک نقش کلیدی داشت، اظهار داشت: در دفاع مقدس ۵ هزار روحانی شهید داشتیم که به میزان جمعیت حاضر، چند برابر دیگر اقشار جامعه بود.

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: در تهران ۵۰۰ شهید روحانی شناسایی کردیم که شاید بیشتر باشند و بیش از هزار و ۵۰۰ روحانی رزمنده در شهر تهران شناسایی شدند و ما برای سومین سال قصد داریم مراسم تجلیلی از روحانیون رزمنده داشته باشیم و پیش بینی می کنیم غریب هزار نفر در این مراسم حضور یابند تا هم تجدید میثاقی صورت گیرد و همچنین عهدی دوباره با رهبر معظم انقلاب ببندیم.

وی خاطرنشان کرد: سومین گردهمایی تجلیل از روحانیون رزمنده روز ۱۸ اردیبهشت ماه با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و محمدباقر قالیباف شهردار تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاه نقش روحانیت در دفاع مقدس نیز در حاشیه این گردهمایی برگزار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: در این مراسم ۵ روحانی شاخص را نیز قصد داریم معرفی کنیم که یکی روحانی آزاده، دیگری روحانی که بیشترین حضور در جبهه یعنی ۹۰ ماه در جبهه را داشته است، یک روحانی جانباز، یک روحانی که تمام پسرانش شهید شدند و یک روحانی که تک فرزندش به شهادت رسیده است را معرفی خواهیم کرد.

حجت الاسلام گواهی همچنین اظهار داشت: در سطح شهر تهران ۱۲ هزار طلبه بسیجی داریم که در ۷۵ پایگاه بسیج فعال هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار