|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۷۲

در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس مقرر شد /

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دیدار با مقام معظم رهبری به پس از انتخابات هیئت رئیسه موکول شد.

سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به مصوبات امروز جلسه هیئت رئیسه اظهار داشت: با توجه به اینکه سه شنبه هفته آینده همزمان با ولادت امیرالمومنین(ع) تعطیل رسمی است و مراسم اعتکاف نیز برگزار می شود، مقرر شد به جای جلسه علنی روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت، جلسه علنی مجلس در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت برگزار شود بنابراین جلسات علنی هفته آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به ۴ سوال نمایندگان به صحنی علنی خواهد آمد. سه سوال از طرف کریمی قدوسی و یک سوال توسط حمید رسایی مطرح خواهد شد که به دلیل شباهت سوال ها، کریمی قدوسی سوال را مطرح می کند. یکی از این سوالات مربوط به بحثهولوکاست است.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: همچنین فردا عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ دادن به دو سوال نمایندگان در جلسه علنی حضور پیدا می کند.

حسینی در خصوص زمان دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: طبق رأی گیری مقرر شد که بعد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس که در روز ۴ خرداد خواهد بود، نمایندگان با مقام معظم رهبری دیدار کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار