|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۰۰

زاکانی در پاسخ به مهر:

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه کاندیدای فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات هیات رئیسه مجلس هنوز مشخص نشده است گفت: من برای هیچ مسئولیتی کاندیدا نمی شوم.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا زاکانی در حاشیه نشست مشترک مجمع موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در مورد این نشست گفت: بنیان این جمع را عده ای زیادی از افراد جانباز با درصد بالای مصدومیت تشکیل دادند که اساس کارشان پی گیری دغدغه های سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: قاطبه این افراد از کسانی هستند که مدارج عالی حوزی و دانشگاهی را طی کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز اساسنامه جبهه انقلاب اسلامی به تایید وزارت کشور نرسیده است گفت: هیات موسس اساسنامه خود را تنظیم کرده و تقدیم وزارت کشور خواهد شد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات موقت امروز گفت: این انتخابات را برای مشارکتهای بعدی انجام دادیم و پس از تایید اعضای هیات موسس و تایید اساسنامه توسط وزارت کشور برابر مرام نامه خود انتخابات مجمع عمومی را برگزار خواهیم کرد.

زاکانی افزود: انتخابات امروز موقت و برای ایجاد زمینه سازی مشارکت در میان اعضای جمع بوده است.

وی همچنین در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه آیا کاندیداهای فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات هیات رئیسه مجلس مشخص شدند گفت: هنوز معلوم نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در مورد اینکه آیا شما برای این انتخابات کاندید خواهید شد گفت: من برای هیچ مسئولیتی کاندیدا نمی شوم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به اقدامات جدی اصلاح طلبان برای ایجاد وحدت درون گروهی برای انتخابات مجلس اصولگرایان چه اقداماتی در این زمینه انجام داده اند گفت: به نظرم اقدامات اصلاح طلبان زود رس است که این اقدامات آُسیب رسان است.

وی خاطر نشان کرد: اصولگرایان هم برنامه های منسجمی برای وحدت دارند که به وقت خود آن را عملی خواهند کرد ولی هرگونه فعالیت برای انتخابات آینده از الان زود هنگام است.

زاکانی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس آینده کاندیدا می شوید گفت: من نمی دانم چقدر حیات خواهم داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار