|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۸۵

تقی پور در جمع خبرنگاران:

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بر اساس قانون نظارت بر انتخابات شورای شهر برعهده مجلس شورای اسلامی است اما اگر طرح برگزاری این انتخابات به شورای نگهبان واگذار شده و به قانون تبدیل شود طرح بدی نمی تواند باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه مراسم ختم آیت الله شیخ مسلم ملکوتی که عصر امروز در مسجد نور برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا قرار است در انتخابات شورای شهر تهران نیز شورای نگهبان نظارت کند؟ تصریح کرد: مانند سایر انتخابات دستگاه های نظارتی در سطوح بالاتر باید نظارت داشته باشند و بر اساس قانون نظارت بر انتخابات شورای شهر برعهده مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: اگر طرح برگزاری و نظارت بر انتخابات شورای شهر به شورای نگهبان واگذار شده و به قانون تبدیل شود طرح بدی نمی تواند باشد.

تقی پور با بیان اینکه در شورای شهر بحثی درباره این موضوع صورت نگرفته است، بیان کرد: در شورای شهر بحثخاصی انجام نشده اما اگر قانون بالادستی وجود داشته باشد آن را اجرایی می کنیم.

وی در پایان درباره حادثه واژگونی اتوبوس در بزرگراه آزادگان تهران، خاطرنشان کرد: به صورت مقدماتی گزارش هایی ارائه شده و به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شده است و چیزی که تا کنون مشخص شده این است که اشکالاتی در ساخت اتوبوس وجود داشته و راننده نیز مقصر بوده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار