|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۸۶

فرهنگی در جمع خبرنگاران:

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: فردا در صحن مجلس از ۲ وزیر سؤال پرسیده می شود که ۴ سؤال تجمیع شده مربوط به وزیر امور خارجه است و دو سؤال جدا از هم به وزیر راه و شهرسازی مربوط می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، محمدحسین فرهنگی عضو هیأت رئیسه مجلس در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله ملکوتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه انتخابات هیأت رئیسه مجلس چه زمانی برگزار خواهد شد، پاسخ داد: در صورتی که به دیدار مقام معظم رهبری پنجم خرداد صورت پذیرد انتخابات هیأت رئیسه مجلس ۴ خرداد برگزار می شود.

وی ادامه داد: بنده نیز برای انتخابات هیأت رئیسه شرکت خواهم کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری دیگری مبنی بر اینکه مجلس تا به امروز با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی چقدر تلاش کرده است، گفت: کاری متمرکز در مجلس در حال انجام است که مراحل آن به نظرات دستگاه های اجرایی مرتبط می شود و نسبت به جمع بندی نظرات در جهت اصلاح قوانین یا لغو نسخ آنها با ایجاد قوانین جدید اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: امروز هم در فراکسیون رهروان جلسه ای با حضور معاون رئیس جمهور و جمعی از وزرا و نمایندگان مجلس برگزار شد که این موضوع مورد بحثقرار گرفت. آقای باهنر نیز در این جلسه پیشنهادات لازم را ارائه دادند.

عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به دستور کار جلسه فردای بهارستان اظهار داشت: فردا در صحن مجلس از دو وزیر سؤال پرسیده می شود که ۴ سؤال تجمیع شده مربوط به وزیر امور خارجه است و دو سؤال جدا از هم به وزیر راه و شهرسازی مربوط می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار