|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۸۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

عضو مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: شورای مرکزی فراکسیون از من خواستند که سوال از وزیر امور خارجه را به بعد از مذاکرات موکول کنم اما آقای لاریجانی نپذیرفتند و اعلام کردند که باید سوال امروز پرسیده شود یا کلا پس بگیرید.

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه صبح اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: در این جلسه اعضای هیأت رئیسه فراکسیون از من خواستند که با توجه به اینکه در آستانه مذاکرات هستیم موافقت کنید سوال از وزیر امور خارجه به بعد از مذاکرات موکول شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از جلسه همراه با آقایان زاکانی و زارعی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی نزد ریاست مجلس شورای اسلامی رفتیم و این پیشنهاد را مطرح کردیم اما آقای لاریجانی نپذیرفتند و گفتند یا باید سوال مطرح شود یا سوالتان از وزیر امور خارجه را باید پس بگیرید.

وی تصریح کرد: تصمیم من این بود که آقای ظریف یک بار دیگر مواضع انقلابی خود را در خصوص رژیم صهیونیستی بیان کنند تصمیمی به رای گیری نداشتم زیرا کارت زرد دادن به وزیر امور خارجه در خصوص مواضعش پیرامون رژیم صهیونیستی برای نظام پرهزینه بود، ما تلاش داریم که به قدرت و قوت ایشان در مذاکرات بیافزاییم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار