|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۷۱

خسروی در نطق میان دستور:

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در عرصه تحقق اقتصاد و فرهنگ به دور از شعار و سیاست زدگی با اخلاص، ایمان و فداکاری جهادی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: در سالی که طبق رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهانی نام گرفته است، امید است که مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در عرصه اقتصاد و فرهنگ به دور از شعار و سیاست زدگی در جهت تحقق آرمان های بزرگ و حیات بخش با اخلاص، ایمان و فداکاری مدیریت جهادی عمل کنند.

وی افزود: دولت، مجلس، قوه قضائیه و تمام مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی بدانند که امروز همانند دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد با تفکر مادی و فرعون قدرت های استکباری هستیم و راه پیروزی در عرصه اقتصاد و فرهنگ، همان مدیریت جهادی یاران شهیدمان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: امروز هم با همان تدبیر و علم و ایمان و صبر و بصیرت و استفاده از مدیران جهادی می توان تا سرحد شهادت خدمتگزار مردم بود.

وی ادامه داد: سنت شایسته الهی این است که وحدت بر اصول و ارزش های الهی و تملک به ولایت اهل بیت(ع)، عامل پیروزی و نجات و تفرقه، اخلاف، خودخواهی و دوری از بصیرت و دنیاطلبی عامل خواری و ذلت است.

نماینده تربت حیدریه در ادامه اضافه کرد: نظام اسلامی امانت شهیدان، حاصل مجاهدت ایثار و اولیای الهی و شهداست و باید با مدیریت جهادی و عزم ملی با آرمان های امام راحل و شهدا خدمت کنیم که افسوس و حسرت فردا را به خاطر کوتاهی ها و از دست دادن فرصت ها ارزشی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری گفت: از وزیر آموزش و پرورش می خواهم که لایحه نظام رتبه بندی معلمان را هر چه سریع تر به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

وی با اشاره به روز کارگر و تبریک آن خاطرنشان کرد: در خصوص حقوق کارگران و بیمه تأمین اجتماعی آنها تدبیر و حمایت ویژه لازم است.

نماینده تربت حیدریه در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار