|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۱۴

بزرگواری در صحن علنی مجلس:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خطاب به روحانی گفت: یکی از حاشیه سازهای دولت شما آقای شیخ یونسی است؛ این فرد باید عامل وحدت اقوام و مذاهب باشد اما به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: از رئیس جمهور می خواهم که مولفه های مدیریت جهادی را منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور شفاف، راهبردی و کاربردی تدوین و به تمام مدیران دستگاه های اجرایی جهت نصب العین قرار دادن و سیستم نظارتی لازم جهت اجرای آن را پیشنهاد کند. بدون شک مردم سلحشور ایران منتظر هستند که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تفاوت مدیریت جهادی را با مدیریت خواب آلود ببینند.

وی ادامه داد: افزایش قیمت حامل های انرژی سیستم نظارتی قوی و کارآمدی را جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها می طلبد که ضروری است برنامه منسجم و موثر در این خصوص تدوین و قبل از تثبیت گرانی و افزایش نارضایتی مردم به اجرا درآید. همچنین پذیرش بی رویه و سرسام آور دانشجو و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را به سمت قله هرم بیکاری کشور کشانده است. بیکاری چندین دانشگاهی در یک خانواده هشدار بزرگی است که غفلت از آن هزینه سنگینی را بر نظام اسلامی تحمیل خواهد کرد. براین اساس ضروری است که دولت موضوع اشتغال را در رأس برنامه های عملیاتی خود قرار دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: از وزیر راه درخواست می کنم که با دستور اقدام عاجل عملیات متوقف راه آهن تهران همدان را آغاز و برابر جدول زمانی به اتمام برساند همچنین آزادراه ساوه همدان دچار رکود عملیاتی است که ضروری است هرچه سریعتر مقدمات بهره برداری از آن انجام شود.

نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک نظریه نوین اقتصادی در عصر حاضر است و باید مورد توجه مسئولان نظام و مردم باشد و تنها راه برون رفت از شرایط فعلی توجه به تولید در بخش کشاورزی است لذا به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد تذکر می دهم با جیب خالی کشاورزان دامداران و باغداران که از سوز سرما سوختند و امروز با چند برابر قیمت نسبت به تأمین نهاده ها در حال کشت هستند نسبت به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اقدام کند.

**یونسی به عالم اختلاف و تفرقه تبدیل شده است

حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی در صحن علنی مجلس در تذکر به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی؛ دولت قبلی با آن همه خدمات ارزنده ای که در سراسر مملکت مخصوصا مناطق محروم انجام داد، ولی یک حلقه حاشیه ای داشت که متأسفانه برای آن دولت مسئله ساز شد. در طول مدت کمی که از عمر دولت شما می گذرد ده ها حلقه حاشیه ای ایجاد کرده اید به گونه ای که احساس می شود. دولت شما اصلا متن ندارد و همه حاشیه شده است. باید یک مقداری از حاشیه ها بکاهید و بر متن بیافزایید و کمی برای مردم کار کنید و باید مسائل اصلی مملکت و دغدغه های مردم انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از حاشیه سازهای دولت شما آقای شیخ یونسی است؛ این فرد باید عامل وحدت اقوام و مذاهب باشد اما به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده است و در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته است و برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی به نشان پرچم جمهوری اسلامی می پردازد و به دهن کجی به فرمایش امام(ره) که علامت شیرخورشید را منحوس اعلام کردند اعتراض دارد و منویات خود را با حرف های بی اساس مطرح می کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: جا دارد به عنوان رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی ایران لحظه ای به خود بیایید و افراد حاشیه دار و حاشیه ساز را از خود برانید تا کشور در مسیر حل مشکلات اساسی که معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی است، قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار