|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۸۲

در دیدار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس /

خبرگزاری تسنیم: سفیر عراق در تهران گفت: همکاری نزدیک میان کشورهای اسلامی در مبارزه با پدیده شوم تروریسم ضروری است.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در دیدار " محمد مجیدالشیخ " سفیر عراق در تهران با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری فیمابین مجلس شورای اسلامی و مجلس نمایندگان عراق، اظهار داشت: تقویت همکاری و هم فکری فیمابین مجالس دو کشور و بهره مندی از تجارب و دستاوردهای دو پارلمان، افق روشنی را بر روی مناسبات برادرانه دو ملت خواهد گشود.

وی تقویت ارتباطات پارلمانی میان مجالس کشورهای اسلامی را اثرگذار و مفید دانست و آن را مایه وحشت صهیونیست و استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: وحدت، همگرایی و تعامل نزدیک فیمابین کشورهای اسلامی و مجالس جهان اسلام ضروری است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، تأکید کرد: مجالس کشورهای اسلامی باید به ستمدیدگان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین کمک نمایند، زیرا در شرایط سختی به سر می برند.

خجسته در بخش دیگری از سخنانش، سوریه را مرکز مقاومت جهان اسلام دانست و افزود: با مقاومت دولت و ملت سوریه، تکفیری ها که مزدوان استکبار جهانی هستند، در سوریه قلع و قمع می شوند و انشاء الله در آینده نزدیک شاهد برگزاری انتخابات بسیار خوب در سوریه خواهیم بود.

وی در پایان سخنانش، خواستار ایجاد بازار مشترک جهان اسلام شد و تأسیس این بازار را در رفع نیازهای کشورهای اسلامی ضروری دانست.

همچنین در ادامه این دیدار، " محمد مجیدالشیخ " سفیر عراق نیز بر ضرورت همکاری و تعاون میان مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد و خواستار همکاری جدی کشورهای منطقه و جهان اسلام در مبارزه با تروریسم شد و خاطر نشان کرد: همکاری نزدیک میان کشورهای اسلامی در مبارزه با پدیده شوم تروریسم ضروری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار