|
|
کدخبر: ۱۷۲۱۵۱

کنعانی مقدم در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: خطاب هایی که تا الان به منتقدان دولت صورت گرفته ناشی از عصبانیت و نه پاسخگویی است بنابراین دولت و دولت مردان باید تحمل خود را نسبت به نقد بالا ببرند.

حسین کنعانی مقدم دبیرسیاسی جبهه ایستادگی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره برخورد دولت تدبیر و امید با منتقدان، گفت: دولت باید تحمل خود را در پذیرش نقد بالا ببرد، به هرحال فردی که مسئولیتی در حد ریاست جمهوری می پذیرد، باید پاسخگوی انتقادات باشد. پاسخ به انتقاد ات صورت مسئله پاک کردن نیست.

وی افزود: وزراء، معاونان و دستیاران ویژه رئیس جمهور هم باید با استدال پاسخ انتقادات و منتقدان را بدهند از این رو دولت نباید در قبال انتقادات مطرح شده عصبانی شود.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی با بیان اینکه منتقدان نیز باید منصفانه نقد کنند و از چارچوب انصاف خارج نشوند تا شکافی در ساختار سیاسی ایجاد نشود، اظهارداشت: خطاب هایی که تا الان به منقدین دولت صورت گرفته ناشی از عصبانیت و نه پاسخگویی است بنابراین دولت و دولت مردان باید تحمل خود را نسبت به نقد بالا ببرند.

کنعانی مقدم ادامه داد: حتی دولت باید منتقدان را تشویق کند چرا که آن ها با انتقادات خود باعثرشد و تعالی کشور و دولت می شوند و هرچه دولت نسبت به منتقدین موضع بگیرد صدای منتقدان بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم تجربه پاسخگویی به نقد را ندارد و براساس اطلاعات خود تصمیم گیری می کند، اظهار داشت: مثلا درباره مذاکرات ایران با گروه ۱ + ۵، اطلاعات و اخباری در اختیار منتقدان و جریان های سیاسی قرار ندادند بنابراین در این زمینه دولت مقصر است و منتقدان بی اطلاع، بی سواد و یا فاقد شناسنامه نیستند به همین جهت، دولت به جای موضع گیری و بی سواد خواندن منتقدان، اطلاعات درست در اختیار آن ها قرار دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار