|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۳۴

نگهبان سلامی در نطق میان دستور:

نماینده مردم خواف و رشتخوار با اشاره به اینکه حمایت از تیم مذاکره کننده جهت نیل به منافع ملی مطلوب است، گفت: طرح سؤال حق نمایندگان است، اما جهت گیری سؤالات باید حل مشکلات جامعه باشد نه مسائل سیاسی و جناحی.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با گرامیداشت روز کارگر، روز شوراها و روز معلم بر مدیریت جهادی در رفع مشکلات کشور تأکید کرد و در ادامه گفت: ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت از آنان را جهت نیل به منافع ملی مطلوب می دانم.

وی با تأکید بر اینکه گرانی تورم و دیگر مشکلات کشور باید حل شود بیان کرد: طرح سؤال حق نمایندگان است، اما جهت گیری باید حل مشکلات جامعه باشد نه مسائل سیاسی و جناحی.

نگهبان سلامی با یادآوری به پتانسیل های بالای شهرهای خواف و رشتخوار به وجود منابع عظیم سنگ آهن در این منطقه اشاره کرد و اظهار کرد: همجواری با افغانستان ظرفیت بالایی جهت احداثنیروگاه ها در خواف ایجاد کرده است.

نماینده مردم خواف با تأکید بر اینکه ضرورت طرح جامع توسعه زیرساخت های آب، باد، جاده و ریل گفت: از دولت می خواهم لایحه ویژه صنعت و معدن برای حوزه انتخابیه ام ارائه دهد و نیز نسبت به تکمیل خط آهن تهران، خواف، سنگان و هرات اقدام لازم را انجام دهد.

وی با درخواست از وزیر بهداشت نسبت به تکمیل بیمارستان رشتخوار و حل معضل کمبود پزشک متخصص از وزیر کشور خواست نسبت به اجرای لایحه جدید تقسیمات کشوری اقدام کند.

وی از وزیر رفاه خواست مجوز احداثدرمانگاه تأمین اجتماعی جهت احقاق حقوق کارگران را صادر کرده و افزود: از وزیر علوم می خواهم نسبت به ایجاد دانشکده کشاورزی در خواف اقدام عاجل انجام دهد.

نگهبان سلامی در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست در مورد ساخت و ساز مدارس در حوزه های روستایی تصمیم گیری کرده و اظهار کرد: از دولت می خواهم در مدیریت منطقه بومی گزینی کرده و از چهره های محلی استفاده کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار