|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۳۷

سردار فدوی در جمع خبرنگاران:

فرمانده نیروی دریای سپاه گفت: آمریکایی ها بعد از جنگ تحمیلی دو صحنه نبرد را برای نبردهای آتی شان مشخص کردند یکی خلیج فارس و دیگری دریای چین.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در سومین همایش شناورهای تندرو که صبح امروز در دانشگاه امام حسین برگزار شد، اظهار داشت: آمریکایی ها بعد از جنگ تحمیلی دو صحنه نبرد را برای نبردهای آتی شان مشخص کردند یکی خلیج فارس و دیگری دریای چین.

فدوی با بیان اینکه آمریکا صحنه نبرد آتی خود را نبرد دریایی مقابل نیروی دریایی سپاه می داند، گفت: در حال حاضر سرعت شناورهای ما دو برابر شناورهای آمریکا است در حالی که هدف گذاری ما سرعتی ۳ برابر ناوهای آمریکایی یعنی رسیدن به سرعت ۸۰ نات که این یک عدد دیوانه کننده است و رسیدن به این عدد از هر موضوع علمی در دنیا سخت تر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: ما در حال حاضر شناورهای مسابقه ای با سرعت بالای ۸۰ نات داریم اما رسیدن سرعت شناورهای نظامی به این رقم امر دیگری است که بسیار اهمیت دارد.

فدوی در پاسخ به سؤالی در خصوص توانمندی نیروی دریایی سپاه گفت: توانمندی ندسا مثبت است و در خصوص توانمندی ما می توانید از دشمنانمان جویا شوید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار