|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۴۸

اصغریان در گفت وگو با فارس:

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه انتصاب کسی که اندیشه های امام را سخیف و شرک آلود می داند لکه ننگی بر پیشانی دانشگاه آزاد است، گفت: اگر چنین اشتباهاتی تکرار شود، پاسخ محکمی خواهیم داد.

سعید اصغریان دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارسدرباره انتصاب عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه یکی از استراتژیک ترین مکان ها در جمهوری اسلامی ایران است و به فرموده مقام معظم رهبری نوک پیکان دشمنان به سمت دانشگاه ها است.

اصغریان ادامه داد: ما باور داریم که طبق سخنان امام خمینی(ره) دانشگاه مبدا تحولات است و می تواند جامعه را بسازد و به سمت تعالی پیش ببرد و با توجه به اهیمت بالای دانشگاه ها باید در انتصاب افرادی که در آنجا مشغول به فعالیت می شوند، بسیار دقت کرد.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: باید فکر، تفکرات و منش کسانی که در دانشگاه منصوب می شوند با تفکرات و منش جمهوری اسلامی و بالاخص امام خمینی(ره) هم خوان داشته باشد.

اصغریان تاکید کرد: متاسفانه اخیرا خبر انتصاب هراتی کسی که اندیشه های امام(ره) را سخیف و شرک آلود می داند در دانشگاه آزاد به گوش ما رسید که این موضوع نه تنها این دانشگاه را، به سمت موضوعی که در پسوند دانشگاه آمده پیش نمی برد بلکه با این نوع دیدی که هراتی دارد دانشگاه آزاد از مسیر اصلی خود خارج می شود و به جولانگاه احزاب و افکار سیاسی تبدیل می شود.

اصغریان در ادامه افزود: اینکه کسی که در گذشته به اندیشه های امام(ره) حمله کرده در دانشگاه آزاد سمت بگیرد برای ما بسیار عجیب است و عجیب تر از این سکوت بعضی از مسئولان در این رابطه است.

وی تصریح کرد: نمی دانیم دولت جدید چه فکری به سر دارد و چه می خواهد بر سر این دانشگاه ها و دانشجویان بیاورد.

اصغریان خاطرنشان کرد: خواسته اولیه ما در این رابطه عزل هرچه سریع تر این افراد است و هشدار می دهیم که اگر چنین اشتباهاتی تکرار شود پاسخ ما فقط در حد حرف نخواهد بود و پاسخ محکمی در این رابطه خواهیم داد.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه با بیان اینکه سیدحسن خمینی وظیفه حفظ و حراست از اندیشه های امام را دارد و عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد است، گفت: انتخاب هراتی لکه ننگی است بر دانشگاه آزاد و نوه امام باید با مسئولیتی که بر عهده دارد مقابل این جریان بایستد و هر جا دید سخنی و حرکتی خلاف اندیشه امام(ره) انجام می شود، با آن مقابله کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار