|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۰۶

سردار تنگسیری در گفت وگو با فارس:

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز تسلط کامل دارد.

سردار علیرضا تنگسیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و تنگه هرمز تسلط کامل دارد، اظهار کرد: در تنگه هرمز کنترل باند را انجام می دهیم.

وی به حضور بیگانگان در منطقه خلیج فارس اشاره کرد و افزود: بیگانگان در آب های داخلی و حتی در آب های تحت نظارت جمهوری اسلامی ایران نیستند.

*حضور نیروهای بیگانه در حاشیه جنوبی خلیج فارس / پاسخگویی هر ناو شناور در خلیج فارس به نیروی دریایی سپاه

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه آب های سرزمینی ایران را ۱۲ مایل عنوان کرد و گفت: فراتر از آن ۱۲ مایل آب های تحت نظارت جمهوری اسلامی ایران است و نیروهای بیگانه حتی در آب های تحت نظارت نیستند.

وی ادامه داد: بیگانگان در آب های کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس حضور دارند و این موضوع نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

تنگسیری افزود: اکنون هر ناو و شناوری که وارد خلیج فارس می شود از او سئوال می کنیم و پاسخ می دهد.

وی حضور نیروی دریایی سپاه در یک هزار و ۲۷۵ کیلومتر خلیج فارس و تنگه هرمز با توجه به تنوع و تعداد بسیار شناورها با صلابت خواند.

*نمایش اقتدار نیروهای مسلح ایران در منطقه / شناورهای شبیه ساز نیروی دریایی سپاه ساخته شد / تنوع ساخت و تغییر در سلاح ها و بردهای نیروی دریایی سپاه تا پایان سال جاری

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش و سپاه اقتدار بسیار خوبی را در منطقه به نمایش گذاشتند.

وی به نمایش گذاشتن بخشی از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در رزمایش ها اشاره کرد و یادآور شد: بخشی از دستاوردها رسانه ای شده است.

تنگسیری با بیان اینکه هر سال تغییراتی در تجهیزات نیروی دریایی سپاه انجام می شود، خاطرنشان کرد: پایان امسال یکسری تنوع و تغییر در بردها و سلاح ها را شاهد خواهیم بود.

وی از ساخت شناورهای شبیه ساز در نیروی دریایی سپاه خبر داد و متذکر شد: این شناورها تاکنون در کشور و حتی کشورهای جنوب و غرب آسیا وجود نداشته است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه این شناورها را با قابلیت و حالت ویژه خواند و تصریح کرد: نیروی آموزشی از این شبیه سازها استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه این شناورها هفته گذشته افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: هر روز شاهد تنوع و امکانات بیشتری در نیروی دریایی سپاه هستیم.

تنگسیری با بیان اینکه با کشورهای همسایه خلیج فارس مشکلی نداریم، گفت: بیگانگان نمی توانند در منطقه امنیت را برای ما به ارمغان آورند.

امضای تفاهمنامه نیروی دریایی سپاه با نیروی دریایی عراق / برپایی نمایشگاه تسلیحات نظامی ایران در قطر

وی به سفر فرمانده نیروی دریایی سپاه به عراق اشاره کرد و افزود: در این سفر قرارداد همکاری آموزشی با نیروی دریایی عراق امضا شده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه از برپایی نمایشگاه تجهیزات و تسلیحات نظامی هر دو سال یک بار در قطر خبر داد و یادآور شد: سال های آینده در قطر نمایشگاه دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برای فروش این تسلیحات برپا می شود.

انتهای پیام / ۸۴۰۰۱ / ل۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار