|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۸۶

تسنیم جزئیات جلسه انتخابات ریاست دانشگاه تهران را منتشر کرد؛

خبرگزاری تسنیم: معاون امور بین الملل دانشگاه تهران از حضور در جمع نامزدهای مسند ریاست دانشگاه تهران انصراف داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، جلسه شورای منتخبین اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران صبح امروز(پنج شنبه) برای بررسی موضوع گزینه های پیشنهادی ریاست دانشگاه تهران تشکیل شد که در این جلسه ۶ نفر کاندیدای ریاست دانشگاه تهران برنامه های خود را ارائه می دهند و به گفته منصور خلیلی عراقی رئیس شورای منتخبین اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران یک نفر از کاندیدا انصراف داد و رأی گیری بین ۵ نفر انجام شد.

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیمدر این باره گفت: موسوی معاون امور بین الملل دانشگاه تهران از جریان انتخابات تعیین رئیس دانشگاه تهران انصراف داد.

وی با اشاره به اظهارات خلیلی عراقی در مورد اینکه ۲ عضو جلسه مذکور همدیگر را تبلیغ می کردند، اظهار داشت: در این جلسه آقای رحیمیان و آقای قندی از آقای محمود نیلی احمدآبادی، یکی از کاندیدای انتخابات ریاست دانشگاه تهران، تعریف می کنند. این در حالی است که آقای قندی یکی از اعضای هیئت رئیسه انتخابات است و حمایت وی از یکی از گزینه ها شائبه جهت گیری در انتخاب رئیس دانشگاه تهران را به وجود می آورد.

این منبع آگاه به جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که وزیر علوم هم بودند، اعضای جلسه به اتفاق از روند انتخابات برای تعیین رئیس دانشگاه تهران انتقاد می کنند و می گویند سازوکار انتخابات نباید به صورت رأی گیری و شیوه فعلی برگزار شود. در این جلسه پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که باید به جای رأی گیری از اساتید دانشگاه ها استمزاج شود و در نهایت یک نفر را به عنوان رئیس دانشگاه مشخص کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار