|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۵۰

سرلشکر فیروزآبادی:

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اروپایی ها هم در قضیه اوکراین و هم در بحران اقتصادی بازی خورده آمریکایی ها هستند.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات جاری اوکراین و تلاش آمریکا و اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه اظهار داشت: اروپایی ها هم در قضیه اوکراین و هم در بحران اقتصادی بازی خورده آمریکایی ها هستند.

وی با بیان اینکه چه بسا بعضی سران کشورهای اروپایی خودفروخته آمریکا هستند، افزود: متأسفانه گرفتاری های بحران اقتصادی، اروپایی ها را بیدار نکرد و اکنون به فاجعه اوکراین و تحریم روسیه روی آوردند که ممکن است بنیان اروپا را بسوزاند.

سرلشکر فیروزآبادی یادآور شد: امپریالیسم و ابرسرمایه داری همیشه دست آموزان خود را فدای منافع خود می کند و اروپایی های متفکر بایستی به این حادثه سنگین، بیشتر از گذشته بیندیشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اهمیت نقش آفرینی عناصر مؤثر جامعه اروپا در واکنش مناسب در قبال این ماجرا تصریح کرد: رسانه ها و عناصر انسانی آزاد که ضد جنگ و ضد سرمایه داری هستند می باید به تلاش های دمکراتیک خود برای نجات اروپا از سواری دادن به آمریکا جلوگیری کنند.

وی با اشاره به تحریم های غرب علیه روسیه اعلام کرد: بازنده اصلی تحریم آمریکا و اروپا علی روس ها، اروپا است.

فیروزآبادی همچنین با تشریح مسائل جاری مصر بیان داشت: عاملان کودتا در مصر نیز از حقوق بگیران بندربن سلطان هستند و صداهای اخیر در مصر بیانگر پیوستن آنها به راه سیاهی است که بندربن سلطان دنبال می کرد.

وی اظهار داشت: مسلمانان مصر که سابقه انقلابی و تاریخ مبارزه آنها سرمشق کشورهای عرب بوده است، متأسفانه زیر شلاق دشمنان خود قرار گرفته اند؛ ما برای نجات مسلمانان از دست تروریست ها دعا می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار