|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۵۹

در برنامه شناسنامه /

خبرگزاری تسنیم: وزیر سابق بهداشت گفت: برای پذیرش وزارت بهداشت، هم با خانواده خودم و هم با برادرها، همسر و بچه هایم. با همه مشورت کردم. همه نظرشان منفی و همه مخالف بودند.

به گزارش گروه سیاسیخبرگزاری تسنیم، مرضیه وحید دستجردی در برنامه تلویزیونی " شناسنامه که با اجرای رنجبران از شبکه سوم سیما پخش شد در پاسخ به این سؤال نخستین بانوی وزیر در جمهوری اسلامی بودن، برای اینکه شما پاسخ مثبت به پیشنهاد وزارت بهداشت دادید، چقدر سهیم بود، گفت: اصلا تأثیری نداشت، ابتدا نمی خواستم قبول کنم ولی بعد احساس کردم که زنان هم در این کشور باید نشان بدهند که می توانند خدمتگزار باشند حتی در بالاترین سطوح اجرایی. ضمن اینکه شاید مثلا عافیت طلبی و راحت طلبی هم باعثشود که آدم زیر بار کارهای سخت و سنگین نرود و راستش کمی ترسیدم از اینکه مجازات شوم به دلیل عافیت طلبی. از این رو بود که آمدم تا انشاءالله بتوانیم خدمتگزاری زنان را هم به مردم در جمهوری اسلامی اثبات کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر وقت گذاشتید برای اینکه به این پیشنهاد پاسخ دهید و اولین کسی که با او مشورت کردید چه کسی بود، افزود: هم با خانواده خودم و هم با برادرها، همسر و بچه هایم. با همه مشورت کردم. همه نظرشان منفی و همه مخالف بودند.

دستجردی در پاسخ به این سوال که واقعا هیچ کس نظر مثبت نداشت، گفت: در خانواده ام همه مخالف بودند؛ در واقع احساس کردم زنان هم در جمهوری اسلامی می توانند همپای مردان در سطوح بالای اجرایی کار و خدمت کنند بالاخره زنان نیمی از این کشور هستند و زحمات فراوانی می کشند و باید از این زحمات تقدیر شود.

این خبر تکمیل می شود...

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار