|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۷۳

نقوی حسینی در گفتگو با مهر:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: روند برگزاری انتخابات عراق و افغانستان بعد از ظهر امروز در کمیسیون امنیت ملی بررسی می شود.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون با سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت: ساعت ۱۵ امروز محمدرضا بهرامی، سفیر کشورمان در افغانستان با حضور در این کمیسیون درباره آخرین تحولات افغانستان و به خصوص روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به اعضای کمیسیون امنیت ملی گزارش خواهد داد.

وی افزود: از آنجا که ایران و افغانستان دو کشور دوست و همسایه هستند و مراودات بسیاری بین این دو کشور وجود دارد، آینده این کشور برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت فراوانی دارد.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در جمع نمایندگان از میزان مشارکت مردم افغانستان در انتخابات و پیش بینی آینده دولت این کشور گزارش خواهد داد.

نقوی حسینی گفت: همچین ساعت ۱۶ امروز رئیس ستاد عراق در وزارت امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی حاضر شده و درباره انتخابات پارلمان عراق، میزان مشارکت و پیش بینی نتجه آن گزارش خواهد داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار