|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۳۱

حجت الاسلام ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور:

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اول مجلس گفت: جوشش اعتکاف از درون دانشگاه ها نماد پیوند علم و دین و بالندگی اسلام از متن جوامع دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در نطق پیش از دستور طی سخنانی با یادآوری میلاد امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: به امید آنکه خدای سبحان توفیق بهره شایسته از این ماه مبارک را به آحاد ملت به ویژه جوانان خداجوی مرحمت کند.

وی با اشاره به ایام برگزاری اعتکاف گفت: ایام برگزاری اعتکاف روزهای عبودیت و انس با خدای سبحان را به حضور جوانان بویژه دانشجویان معتکف و احیا کنندگان این سنت الهی تبریک می گویم. نزدیک دو دهه قبل مسجد دانشگاه تهران، این افتخار را یافت که با برگزاری اعتکاف و حضور دانشجویان و استادان متعبد بستر گسترش این عبادت بزرگ را در جامعه فراهم بیاورد و راه را برای نشر معارف اسلامی هموار سازد.

نایب رئیس اول مجلس افزود: امروز مساجد جامع کشور و دانشگاه های ایران به مهد پیوند علم و دین و برگزاری این عبادت بزرگ تبدیل شده اند و به بیان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اعتکاف قدرت نهادسازی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: جوشش اعتکاف از درون دانشگاه ها نماد پیوند علم و دین و بالندگی اسلام از متن جوامع دانشگاهی است؛ امیدوارم با تمسک به آموزه های دین و تقویت روح عبودیت و بندگی در مسیر افزایش اقتدار و عزت ملت اسلام و ملت بزرگ ایران گام های بلند و استواری را برداریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار