|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۰۱

صبح امروز صورت گرفت؛

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال احمر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، صبح امروز یکشنبه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال احمر در نمایشگاه خانه ملت بازدیدکرد.

لاریجانی در حاشیه بازدید از دستاوردهای جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران گفت: دوستان تلاش کردند و نمایشگاهی ترتیب دادند که بخش هایی از خدمات متنوع هلال احمر را معرفی می کرد. هلال احمر یک نهاد مردمی است و از جوانان برای خدمت رسانی در آن باید استفاده شود.

رئیس مجلس برگزاری این نمایشگاه را کار ارزشمندی دانست و گفت: بخش های مختلفی از خدمات هلال احمر در این نمایشگاه دیده شد. در شرایط زلزله و حوادثطبیعی و مشکلاتی که برای مردم ایجاد می شود هلال احمر با فعالیت ها و تولیداتش در زمینه های مختلف به یاری مردم می آید.

وی با ابراز امیدواری از بازدید نمایندگان مجلس از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه جو خوبی نسبت به کار هلال احمر ایجاد می کند.

رئیس مجلس درباره نقش مجلس در ارتقای کارآمدی هلال احمر، تصریح کرد: در قانون بودجه و برنامه توجه خاصی به هلال احمر شده است تا بتوانند بیشترین خدمت رسانی را داشته باشند.

لاریجانی با اشاره به دستاوردهای هلال احمر در بخش ناوگان هوایی اظهار داشت: همچنین کتاب های آموزشی کوچک برای کودکان و بزرگسالان فراهم شده که در شرایطی که کشور ما زلزله خیز بوده آمادگی را در افراد به وجود می آورد.

وی در پایان گفت: پیشنهادهایی برای ارتقای جایگاه هلال احمر داریم که بحثهای بودجه ای است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار