|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۲۸

رضایی در همایش بین المللی توسعه، تجارت و بازار محصولات ارگانیک:

خبرگزاری تسنیم: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: صدا و سیما تبلیغات را به نفع سلامت جامعه انجام دهد و تبلیغات محصولات ارگانیک نیز با تخفیف بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در دومین همایش بین المللی توسعه، تجارت و بازار محصولات ارگانیک که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، با طرح این پرسش که هدف توسعه چه باید باشد، گفت: در سطح سیاستمداران و دانشگاهیان مسئله توسعه و پیشرفت مورد توجه قرار گرفته است و ما باید هدف توسعه را چه بگذاریم؟

وی اضافه کرد: عقل حکم می کند که اهداف توسعه را به صورت دقیق در نظر بگیریم از این رو باید مهمترین هدف، کیفیت زندگی باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد در ارگانیک باید چه ویژگی هایی را دارا باشد، اظهار داشت: ارگانیک باید به بازار و بالاتر از آن به سیاست و برنامه ملی در ایران برسد و در برنامه ملی باید قوای سه گانه و مجمع تشخیص همه شرکت کنند. بنده تعجب می کنم در این جلسه چرا دولت و مجلس کمتر حضور دارند.

رضایی تصریح کرد: رشد اقتصاد ارگانیک بدون حمایت حکومت امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه باید از طریق بازاریابی، محصولات ارگانیک را تقویت کرد تا کالاهای خطرناک کاهش پیدا کنند، اظهار داشت: نقش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه صدا و سیما مهم است. صدا و سیما تبلیغات را به نفع سلامت جامعه انجام دهد و تبلیغات محصولات ارگانیک نیز با تخفیف بیشتری انجام شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سلامت جامعه را یکی از وظایف رسانه ها عنوان کرد و این پرسش را مطرح کرد که آیا رسانه ها فقط وظیفه دادن آگاهی سیاسی به مردم را برعهده دارند؟ آیا وظیفه ندارند سلامت جامعه را افزایش دهند؟

رضایی همچنین به تمدن ایران اشاره کرد و افزود: در ایران غذا درمانی و آب درمانی وجود دارد ضمن اینکه درباره نشاط آدمیان هم گیاهانی وجود داشته که با آن افراد نشاط پیدا می کردند و به اعتقادم، محصولات ارگانیک هم می تواند روی روان آدم ها اثر بگذارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار