|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۸۱

تسنیم گزارش می دهد

خبرگزاری تسنیم: در ادامه روند تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه ضمن دیدار با برخی از مسئولان وزارت علوم خواستار نظرسنجی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای تعیین رئیس دانشگاه آن هم به صورت " الکترونیکی " شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، وزارت علوم، تحقیقات و فناروی دولت یازدهم در انتخاب روسای دانشگاه های مهم کشور سیاست تعیین شورایی برای انتخاب گزینه های انتخاب این دانشگاه ها را در پیش گرفته است.

در حالی که هنوز تکلیف ریاست قطعی دانشگاه تهران با توجه به برگزاری ۲ جلسه شورای منتخبان این دانشگاه مشخص نشده، در دانشگاه تربیت مدرس نیز چنین شیوه ای اتخاذ شده است.

براساس پیگیری های خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، در ادامه روند تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه ضمن دیدار با برخی از مسئولان وزارت علوم خواستار نظرسنجی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای تعیین رئیس دانشگاه آن هم به صورت" الکترونیکی "شدند.

عبدالحسین فریدون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم،در پاسخ به این سوال که آیا شما و یا یکی از مسئولان وزارت علوم با برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص الکترونیکی شدن انتخابات برای تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس جلسه ای داشته اید؟ گفت: ما سیستم نظرخواهی به صورت الکترونیکی را داریم، اما فعلا درباره دانشگاه تربیت مدرس تصمیمی نگرفته ایم.

وی افزود: هنوز درباره تعیین رئیس دانشگاه تربیت مدرس تصمیمی اتخاذ نشده است.

فتح الله امی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و از گزینه های ریاست این دانشگاه نیز در این خصوص بهخبرگزاری تسنیم، گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم.

وی درباره آخرین وضعیت انتخاب رئیس این دانشگاه و نظرسنجی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه، گفت: این امر هنوز صورت نگرفته و من که جزو هیئت علمی این دانشگاه هستم چیزی در این زمینه نشنیده ام.

به گزارش تسنیم، رضا فرجی دانا وزیر علوم پیش تر از انتخاب رئیس دانشگاه تربیت مدرس براساس نظرسنجی از اعضای هیئت علمی پس از پایان حکم رئیس فعلی خبر داده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار